AndroidHealthClinic

Wat ga je doen vandaag?

kom maar even langs jesaja, teveel lijkbleke mensen hier, kun je het gemiddelde even opschroeven
*scheveningen

Een live webcam feed zou nog beter zijn. Ass cam.

*grmbl* Zelfs van in de zon zitten krijg ik nog geen kleur... Naja, rood!

Rood is ook een kleur!!!

jesaja masseert je wel even en smeert je daarna in met een goeie tanning lotion , jesaja-style
:facial:

Is volgens mij normaal, veel mensen die ik ken in England hebben rood haar, ze worden knalrood in de zon en vervellen vaak.

ja mensen met rood haar zijn zwakkelingen

wel geil die sproetjes

*toch even stiekem deze vraag stellen, hebben mensen met rood haar nou ook rood schaamhaar?

ff lekker van de zon genieten, savondz een filmpie pakke met mn vriendin en morgen naar scheveningen.

HEERLIJK :D

Is volgens mij normaal, veel mensen die ik ken in England hebben rood haar, ze worden knalrood in de zon en vervellen vaak.

Ja klopt ^^ Ach, het verbranden vind ik niet zo erg, het vervellen vind ik grappig, maar die zonnesteken :(

ja mensen met rood haar zijn zwakkelingen

wel geil die sproetjes

*toch even stiekem deze vraag stellen, hebben mensen met rood haar nou ook rood schaamhaar?

Kan ik je geen antwoord op geven, moet ik het eerst weer eens aan laten groeien :o

• Topic Starter Topic Starter
Zo uitgeshopt op Koopzondag, zelf meer terras gezien maar toch.

Nu lekker relaxen achter het huis.:wave:

Verveling troef!

• Heb zin om te gaan mountainbiken maar heb geen mountainbike en mountains zijn er hier zeker al niet.
  • Heb zin om te zwemmen maar we hebben geen zwembad.
  • Heb zin om te gaan rijden met de quad maar heb geen quad
  • Heb zin om te gaan rijden met de moto maar heb geen moto
  • Heb zin om een terrasje te gaan doen maar niemand wil/kan

Balen... idemdito hier met mountainbiken, maar dat halen we van de zomer in de ardennen in :D. Voorderest even buurten her en der en misschien beetje urban fietsen:)

Relax :)

Eten en bulken
DBB
Dadelijk buiten wat smoken bij vrienden in het zonnetje
Terug eten en bulken :hedbang:

Terras achter is nu ook schoon en weer ingericht. Al het brandhout heb ik op gekregen. Nog een wasje gestreken en een wasje hangt. Stofzuiger door de kamer gehaald en weer zitten leren, wel lekker in het zonnetje.

Zo klaar maken voor bbq bij vrienden.

Lsd gebruik ik maar enkele keren op een jaar, om mijn geest te trainen zeg maar.

Lsd is zo'n intense ervaring dat wekelijks gebruik alleen maar zal leiden tot het niet kunnen verwerken van al je gedachten .....

• Topic Starter Topic Starter
Zo nu effe koken, denk Nasi Rames.

met extra groente schotel. :meal:

Mezelf voor me kop slaan dat ik zo stom bezig heb kunnen zijn...

Terug
Naar boven