MuscleMeat

Wat ga je doen vandaag?

Lekker hoor, wij gaan trainen en daarna met de kleine en mijn zus naar een geitenboerderij met speeltuin.

Het weer zit idd mee.

d

Lekker hoor, wij gaan trainen en daarna met de kleine en mijn zus naar een geitenboerderij met speeltuin.

Het weer zit idd mee.

d
:roflol: Ik ook, ga straks met vriendin en de kleine van m'n zus naar de geitenboerderij in het Amsterdamse Bos, of als het te druk is naar die Speelweide.

Geen idee voor vandaag. Zit nog steeds strak met m'n rug :(
Zit te denken om het eerst sinds jaren een jointje te halen om m'n (rug)spieren wat te ontspannen ???

Geen idee voor vandaag. Zit nog steeds strak met m'n rug :(
Zit te denken om het eerst sinds jaren een jointje te halen om m'n (rug)spieren wat te ontspannen ???

hmmm zou dat helpen dan doe ik met je mee hahaha is echt al jaarreen geleden maar als daar mijn rugpijn mee weggaat :D

moeten vanmiddag bij een collega van mijn vrouw op bezoek housewarmingparty; maar dat zal wel niet zo goed gaan:mad:

Zit sinds 0800 op me werk. Lekker beetje surfen, muziek luisteren en goed eten. Rond 2000 naar huis en dan lekker even gamen met een vriend van me.

Ik zou vandaag lekker Groningen ingaan, maar de plannen zijn voor de zoveelste keer afgezegt. Ben het een beetje zat.
Dan thuis maar zitten en me kapot vervelen...

lekker zwemmen in een subtropisch zwemparadijs, ideale weertje :D

zometeen naar het zwembad

Auto kuisen en van het zonnetje genieten :)

Ben een beetje me stageverslagen, weekstaten aan het sorteren. En straks aan me eindverslag en presentatie beginnen.

Verveel me dood, niemand kan/wil weg:(

Heb net getrained en lekker van het weer genoten, heb gister gta4 gekocht dus daar ga ik me nog eventjes meebezig houden, samen met een beetje internetten. Straks om 5 uur weg naar het werk tot 10 uur.

In de zon zitten.

Ben net de oprit met onkruidverdelger te lijf gegaan....

M'n zonnebrandspul is nu aan het intrekken en dan straks vanzelfsprekend in de zon liggen... wat iedereen zou moeten doen ipv op dbb zitten:D

Ik ben een n*ger Mikki.

Ben net de oprit met onkruidverdelger te lijf gegaan....

M'n zonnebrandspul is nu aan het intrekken en dan straks vanzelfsprekend in de zon liggen... wat iedereen zou moeten doen ipv op dbb zitten:D

misschien zit ik nu wel op het strand in een string en een laptopje op schoot :o

Het zou me niks verbazen.

Terug
Naar boven