AndroidHealthClinic

Wat ga je doen vandaag?

:roflol: Weet niet waarom ik ben kapot dus! Ik gaat om 10 uur me bed in en morgen al mijn eten voor vandeweek klaarmaken:D

Mvg.

Niet zo heel veel :(

idd Dave Clarke is the man!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sow wat een avond. We gingen met 5 maan naar Tresor, haha wat is dat een tent zeg. ****ing underground tot de max!!! 2 gasten haakte al snel af omdat het iets te donker en stroboscopisch was voor hen. Om 3 uur begon Dave Clarke, en t*ring wat was dat vet zeg. Om 4 uur wilden de andere 2 ook pleiten en heb ik nog alleen tot half 6 staan knallen in die tent. Heerlijk!

Nu gaar met een biertje achter de pc, beetje chillen :)

Ik heb schroot weg gegooid, de oprit en het zijpad en helft van het terras schoon gespoten, brandhout gemaakt en opgefikt, daar ben ik nu nog mee bezig. Ik stink echt enorm.

Ik heb uiteindelijk echt niks gedaan... Naja, ik heb de kat gered! Die stond _alweer_ op het punt om van het dak te vallen...

Vandaag helemaal niks meer! :woot:

Van 7 uur tot 6 uur gewerkt. Ben beetje brak nu had ook maar 3 uurtjes geslapen vandaag.

La Rocca :D

Zit te wachten tot die gamer eindelijk eens op msn komt... Kan ik naar bed!

Denken waarom ik nog altijd geen lief heb:D

ik denk dat ik vanaf vandaag maar eens voorgoed moet overstappen op LINUX!!
:thumbs:

wat een verademing sinds die XP & Vista problemen!!
;)

slaapwel :D

Vandaag om 10 uur komen mijn kinderen terug van hun wekelijkse één dag verblijf bij hun moeder en ik ga heel de dag aan hen besteden: voetballen, batmintonnen, petanque...Mijn grootste plezier: spelen met de kinderen!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag om 10 uur komen mijn kinderen terug van hun wekelijkse één dag verblijf bij hun moeder en ik ga heel de dag aan hen besteden: voetballen, batmintonnen, petanque...Mijn grootste plezier: spelen met de kinderen!

Veel plezier met de Kids, het weer word prima vandaag.

Terug
Naar boven