AndroidHealthClinic

Wat gaat er met Mohammed in Fitna gebeuren

wandelaar

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Boem.

• Topic Starter Topic Starter
Wordt vermoord door een moslim terrorist die een levende Mohammed als belediging van de ware Mohammed ziet. Blinde haat die de profeet zelf dood. (of is dat meer hoe ik het zou doen en is een rechtdoorzee BOEM niet meer zijn style?)

hij neemt zijn 9 jarige vrouw aïsha anaal?

Er is al een topic over Fitna, post die shit lekker daar

Wilders laat zijn persoonlijke mohammed cartoon selectie zien?

denk dat het volk in opstand zal komen tegen mohammed ofzo.

zo zo hij gaat de Profeet Mohammed ( vrede zij met hem ) uitzenden in zijn film ?

Ik denk dat Wilders Mohammed anaal gaat vernederen. (dat plaatje van Bush en Bin Laden, alleen dan met Wilders, Mohammed en Ali B.)

:P mwhahahahahahahaha :roflol:

Misschien veranderd hij wel in Jesus Christus.

Omdat Wilders ook zei dat het voor Balkenende een beproeving zou worden. Politiek heel slim als hij dat zou doen, omdat de Moslim gemeenschap dan in opstand tegen het Christendom zou komen. En dat kan JP moelijk ontkennen dat er dreiging is als zijn maatje van de Evanglie speerpunt worden.

Is de naam Mohamed niet de meest voorkomende naam in de Nederlandse gevangenisen?

Veel haters op de forum . Dit zouden jullie graag zien gebeuren he? :o

of Ali.

• Topic Starter Topic Starter
Veel haters op de forum . Dit zouden jullie graag zien gebeuren he? :o

Nee Noob, wij zijn slechts bioscooppubliek, die een gokje wagen over de afloop. Ik was trouwens serieus, stel dat Allah Mohammed weer naar de aarde zou sturen. En dat hij dan, jaar of 18, gaat roepen. Ik ben de profeet (wiens naam je eigenlijk niet noemen mag....) Wedden dat er dan ene baardmans terrorist in blinde woede en zijn bekrompen visie Mohammed van kant maakt omdat het een belediging is je voor Mohammed uit te geven. Moslim fanatici die zo doorgeschoten in hun blinde haat zijn dat ze Mo himself nog zouden afslachten.

Alleen zo zou ik een einde maken aan de film. Wat Wilders, gedaan heeft. Ja wat zou hij met iets bedoelen? Wat denk jij NooB

Laatst bewerkt:
Nee Noob, wij zijn slechts bioscooppubliek, die een gokje wagen over de afloop. Ik was trouwens serieus, stel dat Allah Mohammed weer naar de aarde zou sturen. En dat hij dan, jaar of 18, gaat roepen. Ik ben de profeet (wiens naam je eigenlijk niet noemen mag....) Wedden dat er dan ene baardmans terrorist in blinde woede en zijn bekrompen visie Mohammed van kant maakt omdat het een belediging is je voor Mohammed uit te geven. Moslim fanatici die zo doorgeschoten in hun blinde haat zijn dat ze Mo himself nog zouden afslachten.

Alleen zo zou ik een einde maken aan de film. Wat Wilders, gedaan heeft. Ja wat zou hij met iets bedoelen? Wat denk jij NooB

wiens naam je eigenlijk niet mag noemen ? << wie bedoel je hier mee ? en waarom zou je zijn naam niet mogen noemen ?

Nergens in de Qoran is vermeld dat Allah (c.c) onze Profeet Mohammed(vrede zij met hem ) terug zal sturen naar de aarde,dus als er dan zo iemand de profeet NA gaat doen en zeggen dat HIJ het is,dan kun je idd geen goede afloop verwachten.
Wel is vermeld dat de Profeet (ISA) ''Jezus''(vrede zij met hem) terug zal keren naar de aarde. maar niks over de profeet Mohammed ( vrede zij met hem) dus zoiets verwacht ik ook niet.

Zowieso verwacht ik geen goede eind en geen goede begin van dit filmpje.
Ik weet hoe de heer wilders in elkaar zit en de afgelopen tijd heeft hij genoeg bewezen. Maar het is afwachten en zien zou ik zeggen,het zou binnen maart moeten uitkomen.

mvg

N000B

Terug
Naar boven