Fitness Seller

Wat gaat er met Mohammed in Fitna gebeuren

hij zal veranderen in hitler. ben ik zeker van; ik ben er zeker van dat hij die weg , die cliche zal volgen.
Wilders is een zielig figuur die te weinig intelligentie heeft om aan goede politiek te doen dus om toch maar wat punten te scoren, doet hij dat op de rug van een bepaalde groep. Op dit moment is de rug van de moslims heel aantrekkelijk.
laten we allen toch ietsje meer onze blik verruimen.

Ik gok erop dat Wilders totaal helemaal niets gaat doen qua afbeeldingen van Mohammed maar dat hij een preekje geeft waarin hij commentaar geeft op de uitlatingen van Moslims en anderen van de afgelopen maanden rondom een filmpje waarvan de inhoud niet eens bekend was.

Opletten he, ik voorspelde de motivatie achter de negerzoen actie ook goed! :D

Just to settle the score:

Mohammed wordt door een negenjarige met een amsterdammertje in z'n kont gerost.
In southparksT.

Maar ik zat eigenlijk ook te denken aan de optie van Klaaswitz

Wilders (vrede zij met hem) duwt Mohammed (vrede zij met hem)van de hoogste berg (vrede zij met de berg) in het midden-oosten (vrede zij met het midden-oosten)en plant (vrede zij met de plant)daar dan de Nederlandse vlag (vrede zij met hem)

Ik gok erop dat Wilders totaal helemaal niets gaat doen qua afbeeldingen van Mohammed maar dat hij een preekje geeft waarin hij commentaar geeft op de uitlatingen van Moslims en anderen van de afgelopen maanden rondom een filmpje waarvan de inhoud niet eens bekend was.

Opletten he, ik voorspelde de motivatie achter de negerzoen actie ook goed! :D

dat zou best eens kunnen; dat hij gewoon voor de cam staat en zegt; kijk eens hoe er werd gereageerd. Dat lijkt me idd heel plausibel.

Ik denk persoonlijk dat Moh keihard in de kont gedoet word door een geil westers vrouwtje met een voorbinddildo waarna ze de hollandse vlag vastgeknoopt aan de speer in zijn kont steekt.

Nee Noob, wij zijn slechts bioscooppubliek, die een gokje wagen over de afloop. Ik was trouwens serieus, stel dat Allah Mohammed weer naar de aarde zou sturen. En dat hij dan, jaar of 18, gaat roepen. Ik ben de profeet (wiens naam je eigenlijk niet noemen mag....) Wedden dat er dan ene baardmans terrorist in blinde woede en zijn bekrompen visie Mohammed van kant maakt omdat het een belediging is je voor Mohammed uit te geven. Moslim fanatici die zo doorgeschoten in hun blinde haat zijn dat ze Mo himself nog zouden afslachten.

Alleen zo zou ik een einde maken aan de film. Wat Wilders, gedaan heeft. Ja wat zou hij met iets bedoelen? Wat denk jij NooB

Mo reincarneert als teddy beer in Sudan. Hij vertelt dit aan zijn geliefde eigenaar, en dat jongetje wordt gestenigd als hij dit verhaal op school vertelt.

Wilders (vrede zij met hem) duwt Mohammed (vrede zij met hem)van de hoogste berg (vrede zij met de berg) in het midden-oosten (vrede zij met het midden-oosten)en plant (vrede zij met de plant)daar dan de Nederlandse vlag (vrede zij met hem)

:roflol:

Volgens de Islam zal mohamed nooit geincarneerd worden, want als mensen eenmaal sterven, dan komen ze nooit terug.

Mij kan het weinig boeien wat er uberhaupt in die film te zien is.

nu die hysterische moslims nog ..

de suggestie wel, maar het was toch de bliksem :D

benieuwd hoe de lontjes er momenteel bij staan bij een aantal moslims :p

Heb je Fitna al gezien dan? Mo is afgebeeld als bom en die bom ontploft, dat er dan bliksem te zien is doet daar weinig aan af. De suggestie is toch echt dat Mo wordt opgeblazen.

Wilders zegt het, heb het nog niet gezien, ding laadt voor geen meter.

kijk even in het andere topic daar staan 2 rapidshare linkje. 1 van ericR (avi) en 1 van mij (flv player)

Ik denk dat er een swingerfeest wordt georganiseerd

Terug
Naar boven