virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echte bbers hebben een blender!
Hoe denk je dat Arnold zo groot is geworden?
Anyway wat een k*t karwei is het om zo'n ding schoon te maken, daar moeten ze iets op verzinnen.

Na het gebruik spoel ik m meteen om met heet water, werkt goed.Anyway wat een k*t karwei is het om zo'n ding schoon te maken, daar moeten ze iets op verzinnen.
Lol... dat is nog niks
Donderdags is m'n ontbijt:
Kop melk, broodje, eetlepel pindakaas, sinaasappel, bosbessen, kop muesli -> in de blender en drinken maar! Smaakt goed hoor! En scheelt een hoop tijd ipv alles los op te eten![]()

Wij hebben een blender thuis die in elk geval kan crushen! Dan zijn de mesjes sterker ofzo, zodat harde materialen KAPOT gemaakt kunnen worden (ijsklontjes, etc). Daarnaast is het denk ik hoe meer vermogen, hoe beter ie kan blenden. Maar volgens mij komt dat met een prijs.hier iemand verstand van blenders
ik wil ook zo'n ding aanschaffen maar voor je het weet koop je zo'n pauperding dus vandaar mijn vraag , princess ? , kennwood ? tell me .. beetje schappelijke prijs ... alvast bedankt