XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Blonde chick with nice p*ssy :D

NSFW!!

hot_chick_with_nice_pussy.jpg

Bakkie kwark eten na tandenpoetsen :o

Jeetje ben ik net uitgenodigd bij een vriendin om mee te eten want ze gingen toch gezond soepje eten... Kom ik daar staat er ****ing patat... Nou ja maar heel klein beetje genomen en verder flink wat sla ;)

Dat zei ik daarna ook tegen hem, maar hij kon er alleen maar om lachen op dat moment. Heel de tijd zo'n grijns op zijn gezicht en nu weet ik wel beter, maar het is gewoon jammer dat een vriend zoiets zou doen.

Een van jullie ooit een soortgelijke ervaring gehad, of dat een goede maat je ineens een mes in de rug heeft gestoken ( figuurlijk gezegd ofc )

Kerel echt WTF momentje toen ik dit las, dat zijn gewoon geen vrienden man!
Kan het me echt niet voorstellen dat een van me maten dit zou doen..

Zou srs nieuwe vrienden gaan zoeken.. Zou 't er zelf niet bij laten zitten ook btw.

ruzie met men pa... ik vergeet eet spullen op te ruimen en ben erg lui in vergelijking met hem :p hij is trucker.. snap de frustratie snel baan zoeken

soms wou ik dat ik de mensen van dbb in het echt was tegen gekomen. Zou ik samen met ze kunnen eten,trainen, chillen en bitches regelen. Nu doe ik alles van dit rijtje in me eentje behalve af en toe chillen

soms wou ik dat ik de mensen van dbb in het echt was tegen gekomen. Zou ik samen met ze kunnen eten,trainen, chillen en bitches regelen. Nu doe ik alles van dit rijtje in me eentje behalve af en toe chillen

soewardie zullen we matties worden?

Dat ik nu nog niet slaap. (Niet zeuren maar doen, fex)

Vogels die het nodig vinden om rond half 5 's morgens op mijn dak te fluiten..

Weer een nutteloze les op maandagochtend, ze zou beter eens alles in 1 keer uitleggen in plaats van iedere keer mijn dag weer te verpesten.

Terug
Naar boven