Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De melk is op............... nu moet ik me gaan aankleden en naar buiten op me vrije dagje![]()

Hier hetzelfde... maar brinta bij de yoghurt gedaan![]()
Thx, dit had ik zelf ook al gevonden. Maar hier staan alleen de onderwerpen op. Ik heb de docente een mailtje gestuurd met welke hoofdstukken/paragrafen ik moet leren en welke ik weg kan laten![]()

oh haha
haha, ik heb net het jaarboek teruggevonden van vorig jaar toen ik m'n diploma aan het zoeken was, je staat er iets van 4x in met een foto
' smiley daarachter? 
Niks, vond het wel leukHmmm.... Wat doet die '' smiley daarachter?
Zal dat boek binnenkort ook eens opzoeken![]()

Hoe zou brinta met vanille vla smaken? ewwww, ik bak wel even een eitje of 2.
Maargoed niet zeuren gewoon eten... is nog altijd beter dan droog 
Auto moet gemaakt worden. Kost weer geldTrouwens wel voor het eerst in 3-4 jaar dat ik echt wat heb..

Hoe is het met je kat?Kat is net gewond binnen gekomen.
Ik zag ze manken, pak ze voorzichtig op. Gaat ze op haar zij liggen, is de de hele tijd likjes aan het geven en aan het spinnen. Na een tijdje probeer ik haar weg te doen om mijn moeder te bellen zodat zij de dierenarts kan verwittigen. Dan wou de kat niet weg, grommen, blazen ... Nadien wel terug likjes geven. Heb ik ze eindelijk kunnen neerzetten, kruipt ze direct onder salontafel.
Ik ben mijn moeder aan het bellen, de kat volgt mij. De hele tijd janken. Ik haak in, pak de kat terug op, leg ze in de zetel op een dekentje (één van haar vaste slaapplaatsen). Ik geef haar wat eten en aai ze nog wat. Ik wil naar het toilet. Zit ze terug te grommen blazen omdat ik weg wil. Ik kom terug en nu mag ik nietmeer in haar buurt komen
Dierenarts is er binnen 1-1.5u. Ik hoop echt dat het niets ernstig is!!!!!![]()
Beter. Achterste poot is opgezwollen, maar ze heeft van de dierenarts een spuitje gekregen.

Even op je handjes gaan zitten Fexie!Ik heb alweer zin om te trainen. Driedaagse split is wel wennen. Dan heb ik zin om 3 dagen achter elkaar te trainen
. En dan 2 dagen rust... Maar dan train ik 5x per week uiteindelijk, beetje veel he? Dilemma
.
Voetbalfeestje is losgebroken. Daar waar wij met oranje vlaggen en jurkjes rondsjouwen, raced men hier met dikke autos door de straat, Turkse vlag in de hand: hangend uit het dakraam.. En een t*ring herrie aan het getuter.
. Ik mag morgen wel trainen.. en dan een dag rust.. en dan trainen... en dan weer een dag rust
. Ik vond 4x per week trainen juist wel fijn. Hm kan nog steeds maar toch. Alleen komt m'n benentraining niet zo goed uit deze week.
. Oordopjes! Of dan maar even gezellig "laat avondje" van maken.