Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Tja of dit, of ervoor betalen...
Het is wel irritant inderdaad dat wel.

Neem dan ook een ad blocker, al jaren geen reclame meer op internet gezien.

Wel uitschakelen op DBB natuurlijk.

Doet facebook het niet bij jullie? Is hij eff offline?

Ontzettende pijn in mijn onderrug van rugtraining gister, of het is gewoon onderrug spierpijn.....NO IDEA!

Fkn slecht geslapen.
Echt slecht.:(

motivatie problemen, komt door die klote pwo's:mad::mad::mad::mad::mad:

slecht geslapen, het is 1 x warm in Belgie en het is in de slaapkamer net een sauna :(

Onderhand al 3 maaltijden op en nog steeds hongergevoel,normaal nooit last van :mad:

& wacht al een week op een nieuwe telefoon,net gebeld en kan hem vandaag waarschijnlijk nog niet ophalen. pfff

Woensdag economie examen en weet niet precies wat ik moet leren. Schaam me ook om een mailtje te sturen naar m'n docente om te vragen wat ik precies moet kennen :o

slecht geslapen, het is 1 x warm in Belgie en het is in de slaapkamer net een sauna :(

Ik was gisteravond nog even in Linkhout/Lummen, heerlijk 23 graden buiten :D Terug in NL regende het flink.. In de zomer heb ik in mijn slaapkamer ook wel last van die hitte die blijft hangen :(

:fuu: Kat is net gewond binnen gekomen.
Ik zag ze manken, pak ze voorzichtig op. Gaat ze op haar zij liggen, is de de hele tijd likjes aan het geven en aan het spinnen. Na een tijdje probeer ik haar weg te doen om mijn moeder te bellen zodat zij de dierenarts kan verwittigen. Dan wou de kat niet weg, grommen, blazen ... Nadien wel terug likjes geven. Heb ik ze eindelijk kunnen neerzetten, kruipt ze direct onder salontafel.

Ik ben mijn moeder aan het bellen, de kat volgt mij. De hele tijd janken. Ik haak in, pak de kat terug op, leg ze in de zetel op een dekentje (één van haar vaste slaapplaatsen). Ik geef haar wat eten en aai ze nog wat. Ik wil naar het toilet. Zit ze terug te grommen blazen omdat ik weg wil. Ik kom terug en nu mag ik nietmeer in haar buurt komen :(

Dierenarts is er binnen 1-1.5u. Ik hoop echt dat het niets ernstig is!!!!! :sad:

Terug
Naar boven