Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]net me kleine teen gestoten tegen de tafel, werd uitgelachen door familie
doet even serieus zoveel zeer
Fietsen! Is goed voor in de cut.
Nee even serieus klote man.

net me kleine teen gestoten tegen de tafel, werd uitgelachen door familie
doet even serieus zoveel zeer
Turken zijn fanatieke voetballieverhebbers vandaag speelden 2 grote rivalen tegen elkaar wees nog blij, in turkije is er nu vast oorlog tussen de 2 clubs en supportersEven op je handjes gaan zitten Fexie!
---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 20:50 ----------
Ik woon ineens in klein Turkije..Voetbalfeestje is losgebroken. Daar waar wij met oranje vlaggen en jurkjes rondsjouwen, raced men hier met dikke autos door de straat, Turkse vlag in de hand: hangend uit het dakraam.. En een t*ring herrie aan het getuter.
Mijn kind kan niet slapen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik vind fenerbahce wel echt gaar spelen, semih moeten ze gelijk verkopen en galatasaray speelde echt verdedigend niet echt een gevoel van winnen hebben ze dan majahaha leipe turken
terechte overwinning voor Galatasaray trouwens
ik vind fenerbahce wel echt gaar spelen, semih moeten ze gelijk verkopen en galatasaray speelde echt verdedigend niet echt een gevoel van winnen hebben ze dan maja
dan had ik ook geen risico's genomenWelke motor had jij ook alweer?Net te horen gekregen dat aan mijn motor het nodige vervangen moet worden wat mij in totaal best veel centjes gaat kosten..![]()
hey jongens wie kan me helpen,ik heb bijna 1ste kuur achter de rug met winstrol tabs en sust.
ik wil nu verder met deca,of heb iemand een andere tip
Is dat het type dat last had van chronisch olieverbruik of was dat de thunderrace (1000cc) maar hoeveel ga je kwijt zijn aan het onderhoud dan? Misschien dat je zelf het 1 en ander kan doen, MF heeft een behoorlijke uitgebreide onderhoudsectie (techniek gedeelte)