Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer geliefde kennis overleden ,had moeite m
et droog houden.
Heb ik ook de laatste tijd last van trainingen gaan niet zoals ik het wil.... Train op de 1 of andere manier ook altijd lekkerder in de kou ( winter )
Mijn innige deelneming, sterkte kerel.Zeer geliefde kennis overleden ,had moeite m
et droog houden.
gecondoleerd broski... sterkteZeer geliefde kennis overleden ,had moeite m
et droog houden.
weekje pauze nemen en daarna weer knallen..
ot:
Geen ontbijt in huis, slecht geslapen, geen vervoer vandaag.
watthehell
Heb ik ook de laatste tijd last van trainingen gaan niet zoals ik het wil.... Train op de 1 of andere manier ook altijd lekkerder in de kou ( winter )
Spieren voelen ook aan als pap
nog nooit last van gehad
Precies waar ik last van heb zit denk ook ff in een trainingdipje ( gister ook pizza besteld en nu nog spijt...Ik snap er niks van weeg nog steeds tussen de 98/99. Ben een tijd (maand, 4x in de week) aan de pwo´s gegaan om me gewichten omhoog te krijgen. Maar dat werkt nu vice versa..Spieren voelen ook aan als pap
Motivatie lijkt ook wel verdwenennog nooit last van gehad
![]()
) Zeer geliefde kennis overleden ,had moeite m
et droog houden.
Precies waar ik last van heb zit denk ook ff in een trainingdipje ( gister ook pizza besteld en nu nog spijt...)
Alleen gebruik ik geen PWO's meer doe het even zonder...
Motivatie is bij mij idd ook ver te zoeken want stel mezelf wel doelen maar red ze steeds net niet ( 1 rep te weinig of laatse rep cheatreps ) en zit op een plateau...
Hoe gaan de overige DBB-ers hier trouwens mee om?

Precies waar ik last van heb zit denk ook ff in een trainingdipje ( gister ook pizza besteld en nu nog spijt...)
Motivatie is bij mij idd ook ver te zoeken want stel mezelf wel doelen maar red ze steeds net niet ( 1 rep te weinig of laatse rep cheatreps ) en zit op een plateau...
9 van de 10 keer heb ik dan een super trainingIs dat het type dat last had van chronisch olieverbruik of was dat de thunderrace (1000cc) maar hoeveel ga je kwijt zijn aan het onderhoud dan? Misschien dat je zelf het 1 en ander kan doen, MF heeft een behoorlijke uitgebreide onderhoudsectie (techniek gedeelte)
Ik denk dat meerdere mensen hier momenteel last van hebben.Precies waar ik last van heb zit denk ook ff in een trainingdipje ( gister ook pizza besteld en nu nog spijt...)
) waren te hoog.Vind het toch een hoop geld hoor, ketting en tandwielen zijn nog wel het duurste van dit alles maar toch op 350-400 uitkomenDenk dat dat de Thunderace is, heb ik vaker gehoord/gelezen.
Nieuwe ketting + tandwielen, achterremblokken, kilometertellerkabel, oliefilter en olie. Kom je alleen aan onderdelen gauw op €350,-/400. Een vriend van me kan dit allemaal wel monteren, maar is toch veel geld voor iemand van mijn leeftijd.
naja succes iig ermee, en het was idd de thunderrace met het olieverbruik probleem 
jezus heb ik een keer geen kater op zondag heb ik hardste spierpijn sinds tijden