- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Nee!
(really no homo)Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(really no homo)Ik heb wel lekkere pijp lippen, die mag je wel proberen (no homo)
Jouw lippen om mijn leuter heen, dat is nog niet eens zo'n gekke gedachte.
Vind je het erg dat ik dan aan iemand anders denk?
(No homo)
Geen probleem pietje, heb ook echt lekkere dikke lippen. Kus (no homo)
http://www.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k
j/k j/k
lach gewoon helemaal stuk om jullie intieme gesprek hahaha
vriendin heeft ie niet, had het laatst nog over een date...hij werkt als bewaker of zo iets. piet, heb je een huis?
1, wut1.) Fout.
2.) Dat is nu m'n vriendin.
3.) Classified.
4.) Nee.
Volgende keer niet delen met anderen a.u.b.
Ik zet nu m'n bezoekersberichten weer aan.

Leuke date gehad! alleen wat is dat met die wijven...dat ze na een date niet meer terug smsen. Dat verpest mn dag.verpest,verpest? Echt gay maar ben stront zenuwachtig voor m'n date morgen
good for u
dat betekend dat zij de date niet leuk vond, sorryalleen wat is dat met die wijven...dat ze na een date niet meer terug smsen. Dat verpest mn dag.

Leuke date gehad! alleen wat is dat met die wijven...dat ze na een date niet meer terug smsen. Dat verpest mn dag.
het is of wat wij al zijden of haar telefoon is leeg. Dat betekend ook dat je niet moet blijven smsjes maar een dagje wachten.ik hou er rekening mee jaHoewel ze ook opeens vanuit het niets hard-to-get kunnen gaan spelen...erg vervelend.