MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Strong 70‘s pants

WOW!
Kijk die guns van die kerel op de 2e foto :cool:

Sinds vandaag fokking veel pijn bij de aanhechting van me tricep bij me elleboog.
Hoop niet dat het heel erg is en dat het met een week of 2 week rust wel weer over is.
Iemand hier ervaring mee?

Sinds vandaag fokking veel pijn bij de aanhechting van me tricep bij me elleboog.
Hoop niet dat het heel erg is en dat het met een week of 2 week rust wel weer over is.

Doet me denken aan mijn peesblessure ja

het voelt wel als een pees denk ik. het zit als ik me arm strek aan de buitenkant precies in het midden van me arm

ja dat heb ik dus overal nu en dan best erg, heb het al 2-3 maanden maar dat zal 't bij jou niet zijn. Masseer m zelf een beetje en 2 weken rust idd

ja dat heb ik dus overal nu en dan best erg, heb het al 2-3 maanden maar dat zal 't bij jou niet zijn. Masseer m zelf een beetje en 2 weken rust idd

kloten is dat sterkte er mee dan maar.
ik moet maar even kijken heb fysiek wel redelijk zwaar werk veel tillen enzo,
dus echt rust kan ik niet nemen maar als het pijn blijft doen maar even naar de fysio.

hebben volgens mij heel veel mensen last van, probeer anders eens sleeves om je elleboog ?

of minder isolatie

goed opwarmen als je triceps gaat trainen, dat helpt bij mij tenminste

janou ga maar eens naar een fysio dan, dit is wel DBB he

superlekker nummer gehoord soort dance met heel de tijd 'ill take you there' achter elkaar... kan ik het niet vinden gvd.

Had hem al gehoord.. is het niet. Jammer maar helaas, volgende keer gewoon vragen dus :o

De hele dag al last van m'n rechter schouder. Hoop dat dat morgen over is...

Wil iedereen stoppen met reageren in dit topic, het zorgt ervoor dat mijn forumgame topic naar beneden gaat :mad:

Weer een kleine 300 euro aan die k*tauto uit moeten geven.

:fuu:

Terug
Naar boven