MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ze hadden het niet tegen hem maar tegen z'n maat. Strong reading skills.

you don't say, maar als die maat van hem nog buffer was, wat hij wss wel is anders zouden ze naar facebook roepen en niet naar zijn maat, lijkt het mij best sterk dat ie natty is. maarja blijft irritant zulke opmerkingen wij zeiken dikke mensen ook niet af

you don't say, maar als die maat van hem nog buffer was, wat hij wss wel is anders zouden ze naar facebook roepen en niet naar zijn maat, lijkt het mij best sterk dat ie natty is. maarja blijft irritant zulke opmerkingen wij zeiken dikke mensen ook niet af

Ja of ecto superdudes belachelijk maken, doen we ook niet. Waarom zij ons wel :mad:

facebook is toch 19-20 nu? denk niet dat die nu kuurt

wel dikke stats dan

zolang je bf geen 20+ is denkt iedereen hier dat ie rond de 12 zit.

Ik zie er eerder dik uit door m'n lengte. m'n maat is 2meter ofzoiets en traint al 6 jaar geloof ik, ziet er wel gigantisch uit.

M'n bf meet ik altijd met zo'n huidplooiding, zit natuurlijk wel wat speling op. Kan goed zijn dat het hoger ligt, maar als je 98,5 bencht maak je er toch gewoon 100 van toch? :p

Ben trouwens nu nog wel natty, eerste zit eraan te komen.
Als er interesse is wil ik wel een log openen.

Pfff de komende twee weken kan ik niet/amper trainen :(
En ik heb net echt een rottraining gehad :sad:
pffffffff FML!!!!!

Ik zie er eerder dik uit door m'n lengte. m'n maat is 2meter ofzoiets en traint al 6 jaar geloof ik, ziet er wel gigantisch uit.

M'n bf meet ik altijd met zo'n huidplooiding, zit natuurlijk wel wat speling op. Kan goed zijn dat het hoger ligt, maar als je 98,5 bencht maak je er toch gewoon 100 van toch? :p

Ben trouwens nu nog wel natty, eerste zit eraan te komen.
Als er interesse is wil ik wel een log openen.

Pics van nu?

mijn bapao is ontploft in de ****ing magnetron :(

****, ik ben een kreeft

:fuu:
Ik ben al maanden aan het zagen om op kot (kamers) te mogen, nu is er een redelijk grote kans dat ik samen met mijn beste maat (no homo) in een huis in merksem ga wonen.
Maar sinds een tijdje staat het huis van mijn buren, een oude vrouw, te koop (ik woon in een 2 woonst). Nu zijn er net mogelijke kopers komen kijken. Zit daar toch wel een lekker wijfje bij zeker :eek:
pfffff nu mag ik eindelijk op kot en nu komt er misschien een lekkere griet naast mij wonen :sad:

Pics van het meisje :D
16l9s8p.jpg

ru40pk.jpg

:roflol: :roflol: :roflol:

only @ dbb worden stiekem fotos gemaakt van kopers bij de buren :roflol: :roflol:

ik schijt in mn broek

:roflol: :roflol: :roflol:

only @ dbb worden stiekem fotos gemaakt van kopers bij de buren :roflol: :roflol:

ik schijt in mn broek
:roflol:
Was als proof voor mijn beste maat (no homo)
Hij zat de hele tijd te zeggen dat er trollen komen wonen. Ik zag die chick en dacht direct, hier moet ik foto's van maken :roflol:
Even voor de duidelijkheid, ben geen stalker ofzo :D

ze heb lucky luck benen.... heb je der guns al gespot....?

Lucky Luke benen :roflol:

looooooooooool

Terug
Naar boven