XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gewoon gaan als je er zeker van kan zijn dat je alsnog gaat leren. Als je het examen niet haalt ben je de sjaak natuurlijk.
Het EK is heel de dag. Het begon om 9u en de finale begint om 16.30u. Dus dan ben ik pas thuis tegen 19u. Ik denk niet dat ik dan nog ga beginnen studeren :o

En heb maandag een belangrijk vak: consumentengedrag (ik doe marketing)
En idd als ik het dan niet haal denk ik niet dat ik een toffe start van de vakantie ga hebben :o

hahahahaha

OT: tyfusmoeder die gaat zeiken dat ik vandaag halfuurtje wil gaan trainen ipv morgen omdat ik moet leren. Dat wijf kan me nooit eens met rust laten wat betreft school terwijl ik bijna alleen maar 7-8en haal. Echt om gestoord van te worden alsof ik nu op me kamer wel keihard gaat leren.

Ik zou uit protest gewoon de hele dag proberen te slapen. Alles behalve leren... :o

hahahahaha

OT: tyfusmoeder die gaat zeiken dat ik vandaag halfuurtje wil gaan trainen ipv morgen omdat ik moet leren. Dat wijf kan me nooit eens met rust laten wat betreft school terwijl ik bijna alleen maar 7-8en haal. Echt om gestoord van te worden alsof ik nu op me kamer wel keihard gaat leren.
Oh, heb ik de oplossing voor gevonden. Zeggen dat ze door te zagen het omgekeerde bereikt, dat hoe meer ze zaagt hoe minder zin je hebt om te leren. En het dan ook eens bewijzen. (met slechte(re) punten) en geloof me, als je punten op die manier ineens dalen ben je er meteen van af :cool:.
Nu kijk ik meer tv en zit ik meer op de pc tijdens de examens dan tijdens de rest van het jaar. Trainen doe ik ook gewoon tijdens de examens, als ik rustpauze van het tv-kijken en op de pc zitten nodig heb.

Edit: en je baard laten groeien. Dan denkt iedereen dat je zo hard leert dat je geen tijd hebt om je te scheren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lol uit protest zo doen? Heb je alleen maar jezelf mee uiteindelijk. Al snap ik wel dat je zin in leren tot -45656 is gedaald.

Laatst bewerkt:
Lol uit protest zo doen? HEb je alleen maar jezelf mee uiteindelijk. Al snap ik wel dat je zin in leren tot -45656 is gedaald.
Uhu. Maar zolang je niet buist geen negatief effect op jezelf.
Het enige verschil tussen iemand die slaagt met 80% en iemand die slaagt met 60% is dat je er meer tijd in gestoken hebt voor het zelfde resultaat. Want die 80% gaat niets extra's opleveren, ben je later niets mee buiten voor je ego.
Je zou mijn punten eens moeten zien :D

Om het wat extra kracht bij te zetten:
Als je ouders zagen dan moet je iedere keer dat ze in de buurt komen van waar je leert snel iets anders gaan doen. Ik bijvoorbeeld start dan snel mn pc op als mn ouders naar boven komen of als ze thuiskomen dan snel me voor tv gaan zetten zodat ze denken dat ik nog niet geleerd heb. Als ze niet zagen en je bent met iets anders bezig, dan snel je bladen voor je leggen en doen alsof je leert. Succes guaranteed.

Laatst bewerkt:
Zo ook leren. Heel de dag.
Maarja tis k*t, maar eind is bijna inzicht. Nog ff volhouden.

Want herkansingen straks maken is helemaal waardeloos. Met het mooie weer enzo.
het gaat om het principe dat zij mij in feite gaat verbieden dat ik een HALFUUR ga sporten. en nu ga ik ipv vandaag morgen naar de sportschool en train ik ook langer dan half uur. daarom slaat het he-le-maal nergens op.

Verbieden slaat sowieso nergens op.

Ik heb alwéér zin in koekjes. M'n window is nog tot half 6.. en in die tijd heb ik meestal zin in ongezond voedsel :D :o.

Ga dan op jezelf wonen??

het gaat om het principe dat zij mij in feite gaat verbieden dat ik een HALFUUR ga sporten. en nu ga ik ipv vandaag morgen naar de sportschool en train ik ook langer dan half uur. daarom slaat het he-le-maal nergens op.

Mijn moeder verbied mij niks meer vanaf mijn 18de... Haar opvoeding zit erop, als ik nu iets verkloot is het mijn schuld:D Wel schattig dat ze jou nog aan het opvoeden is, geeft ze jou ook glas warme melk voor het slapen?

Laatst bewerkt:
Lol idd, 22j, had er nog niet op gelet. Als je ma nog steeds de baas over je speelt op je 22e... Woon zelf ook nog thuis hoor maar lig niet onder de sloef van mn ma, gelukkig:p

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 12:25 ----------

Mijn moeder verbied mij niks meer vanaf mijn 18de... Haar opvoeding zit erop, als ik nu iets verkloot is het mijn schuld:D Wel schattig ze jou nog aan het opvoeden is, geeft ze jou ook glas warme melk voor het slapen?
Bij jou was het hopeloos en heeft ze opgegeven van te proberen opvoeden. En bij Suwardi is er nog steeds opvoeding nodig :p.

Ga desnoods tijdelijk op jezelf :roflol: schijnt ook te helpen.

Lol idd, 22j, had er nog niet op gelet. Als je ma nog steeds de baas over je speelt op je 22e... Woon zelf ook nog thuis hoor maar lig niet onder de sloef van mn ma, gelukkig:p

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 12:25 ----------

Bij jou was het hopeloos en heeft ze opgegeven van te proberen opvoeden. En bij Suwardi is er nog steeds opvoeding nodig :p.

Spreek je uit eigen ervaring? Het is heel normaal dat een moeder rond 18-20 jaar stopt hoor.

Terug
Naar boven