Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Obama zou w8en tot na verkiezingen :p
Als men Syrië zou aanvallen dan gaat Iran zich mengen en mss Rusland en China ook dus idd WW3 is mogelijk, zelf ook al aan ged8

komt echt geen ww3, dat durven ze echt niet

komt echt geen ww3, dat durven ze echt niet

+1

Rusland weet wat Amerika aan wapens heeft en andersom ook... Het zou een oorlog worden niet wie het meeste kan maar wie het meeste durft.. (onschuldige slachtoffers maken)

Als er ooit een oorlog uitbreekt zal het idd met Iran ofzo zijn, maar Rusland gaat echt Amerika niet aanvallen ;)

+1

Rusland weet wat Amerika aan wapens heeft en andersom ook... Het zou een oorlog worden niet wie het meeste kan maar wie het meeste durft.. (onschuldige slachtoffers maken)

Als er ooit een oorlog uitbreekt zal het idd met Iran ofzo zijn, maar Rusland gaat echt Amerika niet aanvallen ;)
iedereen is naif maar als ze iran binnenvallen komt er echt een shitstorm, russia heeft gewoon schijt dikke a bombs overal dus een ww3.

Vallen ze irak eerst binnen en nu iran? wat een rot land jongen

+1

Niet op elkaars grond maar Rusland die dan bv Amerikaanse vliegtuigen aanvalt boven Iran, goed mogelijk. Of Rusland die Iran helpt door vliegtuigen te laten gebruiken door Iran. Is al eerder gebeurt, Russische vliegtuigen die gebruikt werden door Noord-Korea (met Russische piloten maar in Noord-Korea kleuren overgeschilderde vliegtuigen) en meerdere Amerikaanse jets hebben neergehaald. Werd wel in doofpot gestoken.

Soms gebeurt dit zelfs tussen bondgenoten.
Bv Israel die Amerikaanse boot heeft aangevallen omdat ze dachten dat die boot informatie had opgepikt die ze niet wouden dat Amerika zou weten. (USS liberty)

Dus niet te vroeg denken dat het allemaal niet kan ;).
En niet te vergeten China, mogelijk zelfs sterker leger dan USA. China zal ook niet bang zijn, China vs Amerika zou armageddon zijn.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 16:32 ----------

Als ze Iran willen aanvallen zullen ze sowieso eerst Syrië aanpakken

Syrië als tester want alle zelfde partijen betrokken en Syrië is de weg naar Iran.
Het grote verschil is dat men tegen Syrië op nog enige steun zou kunnen rekenen van enkele Arabische landen.

Laatst bewerkt:
ww3? Snel nog wat epic gains maken dan //

Lol idd, 22j, had er nog niet op gelet. Als je ma nog steeds de baas over je speelt op je 22e... Woon zelf ook nog thuis hoor maar lig niet onder de sloef van mn ma, gelukkig:p

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 12:25 ----------

Bij jou was het hopeloos en heeft ze opgegeven van te proberen opvoeden. En bij Suwardi is er nog steeds opvoeding nodig :p.

Haha ja grappig man kk nerd beter houd je gewoon je bek als je mijn persoonlijke situatie niet kent. Heb je nooit om een mening gevraagd k*tecto.

Speelt ze baas over mij? nee ik beslis uiteindelijk zelf.
Echt kneusjes zoals jij die denken alles te weten sla ik liefst tanden uit de bek maar is me de moeite en strafblad niet waard

Met vriendelijke groet,

Suwardi

Haha ja grappig man kk nerd beter houd je gewoon je bek als je mijn persoonlijke situatie niet kent. Heb je nooit om een mening gevraagd k*tecto.

Echt kneusjes zoals jij die denken alles te weten sla ik liefst tanden uit de bek maar is me de moeite en strafblad niet waard

Dat kk kan je weglaten, nu krijg je wss een kaart :mad:

k*t verkeerde topic

Laatst bewerkt:

:roflol:
Snel op zn teentjes getrapt :D

Laatst bewerkt:

Beste mensen van DBB, hierboven hetgeen wat AAS met je doet. Blijf er dus vanaf!

:trollface:

Terug
Naar boven