XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De ex van een vriend vindt me leuk, maar vriend is nog steeds verliefd op ex. Ik doe sowieso niks met dat meisje, want elke keer als ik dr aandacht geeft of zij mij dan zie ik de kop van m'n maat al vertrekken. Nu is maat boos op mij omdat ik z'n meisje af pak (terwijl ik niks doe) en meisje boos op vriend omdat hij ervoor zorgt dat zij niks met mij kan doen. Een gezellige boel dus. :)

Beetje triest van je vriend ...

De ex van een vriend vindt me leuk, maar vriend is nog steeds verliefd op ex. Ik doe sowieso niks met dat meisje, want elke keer als ik dr aandacht geeft of zij mij dan zie ik de kop van m'n maat al vertrekken. Nu is maat boos op mij omdat ik z'n meisje af pak (terwijl ik niks doe) en meisje boos op vriend omdat hij ervoor zorgt dat zij niks met mij kan doen. Een en al gezelligheid.
Heel gezellig. Es goed klappen met je maat en komt wel goed, tenzij het een jaloerse stijfkop is.

De ex van een vriend vindt me leuk, maar vriend is nog steeds verliefd op ex. Ik doe sowieso niks met dat meisje, want elke keer als ik dr aandacht geeft of zij mij dan zie ik de kop van m'n maat al vertrekken. Nu is maat boos op mij omdat ik z'n meisje af pak (terwijl ik niks doe) en meisje boos op vriend omdat hij ervoor zorgt dat zij niks met mij kan doen. Een en al gezelligheid.

K*t, beter zet je vriend het van zich af. Eens ermee praten dan maar ;)

Nah, maakt me niet zoveel uit, meisje is toch niet mijn type. Maar het is gewoon allemaal zo'n kinderachtig gezeik waar ik strontchagerijnig van word. :p

Neuk haar gewoon ?????????

:fuu:
Mijn moeder moet babysitten op een zoontje (+-6 maand) van mijn nicht. Geeft de man van mijn nicht die kleine aan mij. Ik voel me super akward. Heb die kleine 2min vast, moet die toch wel overgeven zeker. Allemaal zure melk op mijn broek. En de man van mijn nicht maar lachen ...

baby's zijn schattig, zelfs hun kots vind ik cute.

:fuu:
Mijn moeder moet babysitten op een zoontje (+-6 maand) van mijn nicht. Geeft de man van mijn nicht die kleine aan mij. Ik voel me super akward. Heb die kleine 2min vast, moet die toch wel overgeven zeker. Allemaal zure melk op mijn broek. En de man van mijn nicht maar lachen ...

:roflol: dan weet ik idd ook nooit wat ik moet doen als ik zo'n kleine vast heb haha.

:roflol: dan weet ik idd ook nooit wat ik moet doen als ik zo'n kleine vast heb haha.
Dit, het is echt een akward moment.
En de man van mijn nicht maar lachen (kom er trouwens goed met overeen). "Onze krachtpatser heeft schrik van ne kleine"
:(

Eerlijk, ik had daar gister echt cravings naar :p Ze zat de hele tijd te teasen. Kont tegen m'n dollo drukken en ijsklonten over m'n blote bil wrijven. Damn.
Je maaje gaat dr toch niet terug krijgen, kan jij er beter nog even gebruik van maken :)

Verwarming aan moeten zetten.
Het is gvd juni wat een k*tland.:mad:

Trui moeten aandoen, k*tland.

ik werd wakker met vuurrode brandende ogen van de hooikoorts

dat wordt de hele dag binnen blijven

Dat ik zometeen naar buiten moet, maar volgens de voorspellingen het hard gaat regenen hier :(

Super begin van de dag. Telefoontje krijgen van een dinnetje: Sharon, heb jij jouw auto al op FB gezien? Neuh..ik ben net wakker. *paniek* naar beneden gevlogen, tref je je auto aan, in een ondergrondse container van Saver. Belgische Mercedes erachter die keurig geparkeerd stond.. WTF Happend here? Blijkt: Belgische 80+er met wandelstok, was wat laat voor zijn dienst in de kerk, had wat haast met ...parkeren, pootje schoot van de rem af: op het gas, vol in zijn achteruit (automaat) KLABAM, zo op mijn auto, die doorschoof: zo de Saver container in. Eigenlijk is het hilarisch.. Maar toch vind ik het niet zo grappig.. Duur geintje dit. :( Mijnheer de Belg was eerst maar even de kerkdienst gaan bijwonen (nadat hij een rondje om mijn auto heeft gelopen) en is daarna met de pastoor maar naar buiten komen lopen... Ik gok dat hij veel vergiffenis heeft gevraagd..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven