ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Super begin van de dag. Telefoontje krijgen van een dinnetje: Sharon, heb jij jouw auto al op FB gezien? Neuh..ik ben net wakker. *paniek* naar beneden gevlogen, tref je je auto aan, in een ondergrondse container van Saver. Belgische Mercedes erachter die keurig geparkeerd stond.. WTF Happend here? Blijkt: Belgische 80+er met wandelstok, was wat laat voor zijn dienst in de kerk, had wat haast met ...parkeren, pootje schoot van de rem af: op het gas, vol in zijn achteruit (automaat) KLABAM, zo op mijn auto, die doorschoof: zo de Saver container in. Eigenlijk is het hilarisch.. Maar toch vind ik het niet zo grappig.. Duur geintje dit.Mijnheer de Belg was eerst maar even de kerkdienst gaan bijwonen (nadat hij een rondje om mijn auto heeft gelopen) en is daarna met de pastoor maar naar buiten komen lopen... Ik gok dat hij veel vergiffenis heeft gevraagd..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Badluck nitwit ... mooi autotje

Mijnheer de Belg was eerst maar even de kerkdienst gaan bijwonen (nadat hij een rondje om mijn auto heeft gelopen) en is daarna met de pastoor maar naar buiten komen lopen... Ik gok dat hij veel vergiffenis heeft gevraagd..

Daar gaat mijn relaxdag