MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Super begin van de dag. Telefoontje krijgen van een dinnetje: Sharon, heb jij jouw auto al op FB gezien? Neuh..ik ben net wakker. *paniek* naar beneden gevlogen, tref je je auto aan, in een ondergrondse container van Saver. Belgische Mercedes erachter die keurig geparkeerd stond.. WTF Happend here? Blijkt: Belgische 80+er met wandelstok, was wat laat voor zijn dienst in de kerk, had wat haast met ...parkeren, pootje schoot van de rem af: op het gas, vol in zijn achteruit (automaat) KLABAM, zo op mijn auto, die doorschoof: zo de Saver container in. Eigenlijk is het hilarisch.. Maar toch vind ik het niet zo grappig.. Duur geintje dit. :( Mijnheer de Belg was eerst maar even de kerkdienst gaan bijwonen (nadat hij een rondje om mijn auto heeft gelopen) en is daarna met de pastoor maar naar buiten komen lopen... Ik gok dat hij veel vergiffenis heeft gevraagd..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Badluck nitwit ... mooi autotje :)

Nou mooi.. Zo wil ik het kreng niet noemen. Maar hij rijdt! (reed?) en brengt me overal naar toe.. Was ik toch wel blij mee...

Ik zet de wagen weer recht op 1 voorwaarde..

:D

hoe maakt die belgsiche 80+ het???

hoe maakt die belgsiche 80+ het???
Die was druk om bij zijn kerkdienst te komen..en daarna vergiffenis te vragen bij 'hem'.

Hij had niets. Kan het mij bijna niet voorstellen want dat moet een beste klap geweest zijn.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 14:46 ----------

Ik zet de wagen weer recht op 1 voorwaarde..

:D

Hij is al weg gesleept :rolleyes:

Had mijn relaxdag al uitgestippeld.. om 12 uur brak mijn bed uit rollen. Vervolgens eten.
Daarna..
Gamen --> film --> gamen --> film --> gamen --> film. Ondertussen eten natuurlijk.

Krijg ik te horen dat ik in de middag bij mijn opa op verjaardag moet :fuu: Daar gaat mijn relaxdag :(

Had mijn relaxdag al uitgestippeld.. om 12 uur brak mijn bed uit rollen. Vervolgens eten.
Daarna..
Gamen --> film --> gamen --> film --> gamen --> film. Ondertussen eten natuurlijk.

Krijg ik te horen dat ik in de middag bij mijn opa op verjaardag moet :fuu: Daar gaat mijn relaxdag :(
Klinkt, nice. Ga ik nu even doen

Klinkt, nice. Ga ik nu even doen

tumblr_m4d8miamJs1r5nlvjo2_500.gif

Misschien vond die dat je auto daar thuis hoorde :roflol:

morgen tentamen

though life

Super begin van de dag. Telefoontje krijgen van een dinnetje: Sharon, heb jij jouw auto al op FB gezien? Neuh..ik ben net wakker. *paniek* naar beneden gevlogen, tref je je auto aan, in een ondergrondse container van Saver. Belgische Mercedes erachter die keurig geparkeerd stond.. WTF Happend here? Blijkt: Belgische 80+er met wandelstok, was wat laat voor zijn dienst in de kerk, had wat haast met ...parkeren, pootje schoot van de rem af: op het gas, vol in zijn achteruit (automaat) KLABAM, zo op mijn auto, die doorschoof: zo de Saver container in. Eigenlijk is het hilarisch.. Maar toch vind ik het niet zo grappig.. Duur geintje dit. :( Mijnheer de Belg was eerst maar even de kerkdienst gaan bijwonen (nadat hij een rondje om mijn auto heeft gelopen) en is daarna met de pastoor maar naar buiten komen lopen... Ik gok dat hij veel vergiffenis heeft gevraagd..
Heb je ff geluk want die wagen ziet er dringend te vervangen uit.
Tijd voor deze...
Ik schat dat hij 4x sneller is dan je autotje
33kpxc0.jpg

Iets tegen Belgen mevrouw de Hollandse?:mad:

Laatst bewerkt:
Ik zou willen dat zoiets met mijn auto gebeurd.. Kan je tenminste nog een keer beuren van de verzekering

Wou van 7u 's ochtends beginnen met leren. Nog steeds niks gedaan...

Ik pas over 2-3 weken mn laatste toetsweek, wel tijdens het EK ... :(

Jongens ik heb fcking veel huiswerk maar heb totaal geen zin.

dat er 2 gay topics zijn

Terug
Naar boven