tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi einde van je leven.2 vliegen die coïtus hebben in mijn whey beker en daarna met ze 2e verdronken in een laagje wheyshake
de celltech erin heeft ze vast geil gemaakt2 vliegen die coïtus hebben in mijn whey beker en daarna met ze 2e verdronken in een laagje wheyshake
Beste mensen van DBB, hierboven hetgeen wat AAS met je doet. Blijf er dus vanaf!
tja dat jochie moet niet komen praten. Als mijn moeder me niet zo goed had opgevoed/ in de gaten gehouden dan was ik nu hoogstwaarschijnlijk (zware) crimineel en had ik me opleiding verdoet. Heeft niets met roid rage te maken maar wel met respect en niet over iemand oordelen als je diegene niet kent.tja dat jochie moet niet komen praten. Als mijn moeder me niet zo goed had opgevoed/ in de gaten gehouden dan was ik nu hoogstwaarschijnlijk (zware) crimineel en had ik me opleiding verdoet. Heeft niets met roid rage te maken maar wel met respect en niet over iemand oordelen als je diegene niet kent.

ik zal jou nooit kwetsen matti
tja dat jochie moet niet komen praten. Als mijn moeder me niet zo goed had opgevoed/ in de gaten gehouden dan was ik nu hoogstwaarschijnlijk (zware) crimineel en had ik me opleiding verdoet. Heeft niets met roid rage te maken maar wel met respect en niet over iemand oordelen als je diegene niet kent.
Moest meteen aan je roids denken 
:dhaha ik moest gewoon lachen om je reactie :d moest meteen aan je roids denken![]()
Was vergeten hoe belangrijk de mama is voor mocrostja dat jochie moet niet komen praten. Als mijn moeder me niet zo goed had opgevoed/ in de gaten gehouden dan was ik nu hoogstwaarschijnlijk (zware) crimineel en had ik me opleiding verdoet. Heeft niets met roid rage te maken maar wel met respect en niet over iemand oordelen als je diegene niet kent.
vandaar ook de belediging "uw moeder". Vind ik persoonlijk ook zéér beledigend
. gewoon uberhaupt niet over mijn moeder praten.Was vergeten hoe belangrijk de mama is voor mocrosvandaar ook de belediging "uw moeder". Vind ik persoonlijk ook zéér beledigend
.
Als ik "jouw mama!" zeg, voel je je dan nog steeds beledigd? Of uw vader!
Spuit ik parfum op (no homo) en zie ik zo'n dikke druppel in de aanval naar boven vliegen, recht in mijn oog. Zit ik hier nu wenend met een oog dicht gepeerd voor mijn computer.

tja dat jochie moet niet komen praten. Als mijn moeder me niet zo goed had opgevoed/ in de gaten gehouden dan was ik nu hoogstwaarschijnlijk (zware) crimineel en had ik me opleiding verdoet. Heeft niets met roid rage te maken maar wel met respect en niet over iemand oordelen als je diegene niet kent.

Je hebt niet je oog onder de kraan gedaan om het eruit te spoelen![]()