MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lol suwardi u mad met je roidrage

2 vliegen die coïtus hebben in mijn whey beker en daarna met ze 2e verdronken in een laagje wheyshake

Beste mensen van DBB, hierboven hetgeen wat AAS met je doet. Blijf er dus vanaf!

:trollface:
;) tja dat jochie moet niet komen praten. Als mijn moeder me niet zo goed had opgevoed/ in de gaten gehouden dan was ik nu hoogstwaarschijnlijk (zware) crimineel en had ik me opleiding verdoet. Heeft niets met roid rage te maken maar wel met respect en niet over iemand oordelen als je diegene niet kent.

;) tja dat jochie moet niet komen praten. Als mijn moeder me niet zo goed had opgevoed/ in de gaten gehouden dan was ik nu hoogstwaarschijnlijk (zware) crimineel en had ik me opleiding verdoet. Heeft niets met roid rage te maken maar wel met respect en niet over iemand oordelen als je diegene niet kent.

Je blijft onze dbb knuffelmarokkaan :heart:

Haha ik moest gewoon lachen om je reactie :D Moest meteen aan je roids denken :o

Geef je gear maar aan mij youssef:D

Was vergeten hoe belangrijk de mama is voor mocros :p vandaar ook de belediging "uw moeder". Vind ik persoonlijk ook zéér beledigend:rolleyes:.
Als ik "jouw mama!" zeg, voel je je dan nog steeds beledigd? Of uw vader!

Was vergeten hoe belangrijk de mama is voor mocros :p vandaar ook de belediging "uw moeder". Vind ik persoonlijk ook zéér beledigend:rolleyes:.
Als ik "jouw mama!" zeg, voel je je dan nog steeds beledigd? Of uw vader!
gewoon uberhaupt niet over mijn moeder praten.

Vader heb ik niet.

**** heb me televisie kabel gemolt,op zich niet zo erg aangezien tentamens eraan komen.

Spuit ik parfum op (no homo) en zie ik zo'n dikke druppel in de aanval naar boven vliegen, recht in mijn oog. Zit ik hier nu wenend met een oog dicht gepeerd voor mijn computer.

Spuit ik parfum op (no homo) en zie ik zo'n dikke druppel in de aanval naar boven vliegen, recht in mijn oog. Zit ik hier nu wenend met een oog dicht gepeerd voor mijn computer.

Je hebt niet je oog onder de kraan gedaan om het eruit te spoelen???

Haha jij wel, gangster.. :rolleyes:

K*t pols doet na 4 nachten rust nog steeds even k*t.. Toch maar weer kneewraps eromheen binden dan zo met het trainen.

De ex van een vriend vindt me leuk, maar vriend is nog steeds verliefd op ex. Ik doe sowieso niks met dat meisje, want elke keer als ik dr aandacht geeft of zij mij dan zie ik de kop van m'n maat al vertrekken. Nu is maat boos op mij omdat ik z'n meisje af pak (terwijl ik niks doe) en meisje boos op vriend omdat hij ervoor zorgt dat zij niks met mij kan doen. Een en al gezelligheid.

Terug
Naar boven