XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol:

mensen komen mij ook altijd vragen of ik wil slaan omdat ik zo '' sterk'' ben, maar doe ik uit principe gewoon niet

Wees maar blij, die dingen zijn gevaarlijk.

3 jaar terug ook even stoer gedaan met zo'n ding. Sloeg ik half mis, of te ver door ofzo, vol tegen het ijzer wat erachter zit. Duim en wijsvinger aan gort, en 2 dagen daarna begonnen m'n examens toen... :o Heb toen examens op een laptop mogen maken :roflol:

Ik sla ook nooit tegen zo'n ding, Je zou inderdaad maar misslaan :p.
Ik zeg altijd paar keer nee en als ze door zeuren zeg ik dat k et doe.
Maar duw ik hem eigenlijk zachtjes met beide handen naar boven :p

Ik kom wel eens bij een dorpsfeest hier vlakbij. Daar staat de hele jeugd om dat ding heen. Een zo'n gozer doet altijd een butterfly kick er tegen aan. Ziet er toch wel indrukwekkend uit. :clown:

Ik niet :D. Sla ook graag een ijsje af hoor. Maar soms, soms moet het kunnen.

Het feit dat ik net ijskoud heb gekregen , en tergelijker tijd men kop gloeit ! :(

Sleepy time ...

111324679-consumentengedrag.gif

Volgens mij ga ik echt slechte punten krijgen dit semester :sad:

Ik zuig met poker :(

achmed staat achter t schaap

Fake money toernooien zijn easy :p op zynga poker heb ik 22% sit&go's gewonnen op 100+ x spelen. Met negen spelers is gemiddeld 11,1%. Nog nooit iemand die veel toernooien gespeeld heeft met hoger % gezien. Maar als ik met echt geld (dat ik gratis gekregen heb) speel op pokerprogramma dan kom ik maar net zonder verlies uit (inclusief de 10% die je betaald om mee te mogen doen)

Ik doe nu toernooitje. Deden er 173 mee en sta nu 6e (nog 21 over)

---------- Post toegevoegd Sun 3 Jun 2012 om 21:33 ----------

Helaas niet met real money :(

Netjes ;)

Ik wil met echt geld gaan spelen, maar ik weet zeker dat ik dan dikke verlies ga maken dus beter niet.

:roflol:

mensen komen mij ook altijd vragen of ik wil slaan omdat ik zo '' sterk'' ben, maar doe ik uit principe gewoon niet

kuch pussyy!

moet je met italianen doen die boksballen, laatste keer op lloret hebben die gekke italianen wel 50euro in dat ding gegooid omdat wij net een beetje harder sloegen

Idioten
http://nl.pokerstrategy.com/#referrer=whami
Quiz doen en bam gratis 50€ (waarvan je 30 meteen krijgt). Quiz is makkelijk en je hebt enkele kansen, dunno hoe veel. Ik had meteen alles juist.
(+karma voor link)
Gebruik die link om account aan te maken dan krijg ik punten die ik kan ruilen voor extra geld ty

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Fex
Terug
Naar boven