- Waardering
- 1.291
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
worden ook elk weekend mensen in elkaar geslagen,beroofd etc staat ook allemaal in zon gemeenteblaadje. vroeger waren er ook echt mog niet zoveel hangjongeren etc.
Have fundrama met de verzekeringen..Mijnheer de belg heeft een godsonmogelijke verzekering ingesteld met 3!! Tussenpartijen. En ik ben WA verzekert..mag het fijn allemaal zelf gaan regelen.

Heb volgens mij een beginnende koortslip...
Nog nooit gehad! Iemand tips hoe ik die ****in ranzige shit weg kan halen?
Maat, je hebt herpes.Heb volgens mij een beginnende koortslip...
. Is wel zo. Maar eens een koortslip, altijd een koortslip.. komt wel weer een keer terug, mocht je 'm gaan missen als 'ie eindelijk weg is.Heb volgens mij een beginnende koortslip...

Dit?Van die lip-patches van compeed ofzo halen. Meteen erop plakken dan verergerd het niet meer.
Mijn dag is verziekt omdat de dokter me zojuist vertelde dat ik pfeiffer heb en moet rusten. Trainen zal er alleen maar voor zorgen dat het langer blijft..
Zwaar k*t want over 2 weken beginnerswedstrijd PL.![]()

Van die lip-patches van compeed ofzo halen. Meteen erop plakken dan verergerd het niet meer.
Mijn dag is verziekt omdat de dokter me zojuist vertelde dat ik pfeiffer heb en moet rusten. Trainen zal er alleen maar voor zorgen dat het langer blijft..
Zwaar k*t want over 2 weken beginnerswedstrijd PL.![]()
En heb je ook gehad en heb je nog steeds last van

Gewoon eraf krabben die vieze korst en daarna disinfecteren.Heb volgens mij een beginnende koortslip...

Volgens mij heeft Gijs (g-men) dat ook gehad, en had die gewoon doorgetraind tijdens die periode