MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Mooi Roderick :).

Wtf ik zit zon twitter te bekijken van politie van mijn gemeente,****ing vee criminaliteit. in week 21 9x ingebroken,insluipers,vrouw aangerand terwijl
ze aan het hardlopen was. Echt om te janken jammer dat je er dan zelf nooit bij bent als het gebeurt..tijdje geleden hadden ze ook geprobeerd in auto in te breken. Toen ik nog kleine jongen was was die criminaliteit hier niet zo erg..

Want toen was er geen twitter?

4 uur slaap + nu werken hebben mijn dag verknetterd...:sad:

de pijn van mijn gekneusde ribben maken mijn dag zo goed als naar de klote!

Heb volgens mij een beginnende koortslip... :fuu:

Nog nooit gehad! Iemand tips hoe ik die ****in ranzige shit weg kan halen?

er vanaf blijven. trekt vanzelf weg. Heb er al jaren last van. Even de weerstand een keer omlaag of paar dagen shit geslapen en bam daar is weer. Zon beetje alle zalfjes en shit geprobeerd maar werkt niet. Hoe meer je er aan komt hoe erger het word.

drama met de verzekeringen..:( Mijnheer de belg heeft een godsonmogelijke verzekering ingesteld met 3!! Tussenpartijen. En ik ben WA verzekert..mag het fijn allemaal zelf gana regelen.

drama met de verzekeringen..:( Mijnheer de belg heeft een godsonmogelijke verzekering ingesteld met 3!! Tussenpartijen. En ik ben WA verzekert..mag het fijn allemaal zelf gaan regelen.
Have fun :p

Whihihi, al die klagers vandaag.
Ik ga mogelijk buizen voor examen van vandaag, maar geen gezaag van mij:D

Ik gebruik dan altijd zovirax werkt goed bij mij, Het word in ieder geval niet groter en is na een paar dagen weer helemaal weg.

Maat, je hebt herpes.

:p. Is wel zo. Maar eens een koortslip, altijd een koortslip.. komt wel weer een keer terug, mocht je 'm gaan missen als 'ie eindelijk weg is.

Van die lip-patches van compeed ofzo halen. Meteen erop plakken dan verergerd het niet meer.

Mijn dag is verziekt omdat de dokter me zojuist vertelde dat ik pfeiffer heb en moet rusten. Trainen zal er alleen maar voor zorgen dat het langer blijft..
Zwaar k*t want over 2 weken beginnerswedstrijd PL. :mad:

• Like
Waarderingen: Fex
Van die lip-patches van compeed ofzo halen. Meteen erop plakken dan verergerd het niet meer.

Mijn dag is verziekt omdat de dokter me zojuist vertelde dat ik pfeiffer heb en moet rusten. Trainen zal er alleen maar voor zorgen dat het langer blijft..
Dit? :p

Volgens mij heeft Gijs (g-men) dat ook gehad, en had die gewoon doorgetraind tijdens die periode

Ik zou gaan rusten.

Terug
Naar boven