Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Maat, je hebt herpes.

:p. Is wel zo. Maar eens een koortslip, altijd een koortslip.. komt wel weer een keer terug, mocht je 'm gaan missen als 'ie eindelijk weg is.

Klinkt ****ed up.. Herpes haha.
Zondagmorgen merkte ik wel iets opkomen, nu zie ik een klein blaasje zitten (een maar). Hopen dat het geen koortslip is, heb vorige week niemand gezien met koortslip ofzo... Vorige week wel een bish gekust, miss had zij dat wel :(

Trut xD

Zondagmorgen merkte ik wel iets opkomen, nu zie ik een klein blaasje zitten (een maar). Hopen dat het geen koortslip is, heb vorige week niemand gezien met koortslip ofzo... Vorige week wel een bish gekust, miss had zij dat wel :(

Trut xD
jep... komt door het meisje.

Trut xD

Haha 9/10 dat het daardoor komt? :D
Voor mij is het 9/10 zeker dat ik die pfeiffer cadeau heb gehad van een chick vorige week.

Moet een koortslip een 'branderig gevoel' of jeuk geven? Want dat heb ik totaal niet, dus ik hoop nog steeds dat het geen koortslip is.

Moet een koortslip een 'branderig gevoel' of jeuk geven? Want dat heb ik totaal niet, dus ik hoop nog steeds dat het geen koortslip is.

Homo ga nou naar de drogist en scoor die patches voordat je met een dikke lip loopt waar geen wijf je een zoen meer op wil geven.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 10:42 ----------

100% zeker dat je van die sletje heb gekregen.

Zal d'r wel even een bedank-berichtje sturen. :D

Homo ga nou naar de drogist en scoor die patches voordat je met een dikke lip loopt waar geen wijf je een zoen meer op wil geven.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 10:42 ----------

Zal d'r wel even een bedank-berichtje sturen. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

moet zo uit bed :(

:fuu: mijn examen was een flop!!
En moest 2x door de gietende regen fietsen!!!!!!!!!! :fuu:

\

hoeft niet.
Ik heb zelf ook al jarenlang koortslippen. Als je eenmaal je eerste koortslip hebt gehad, blijf je er altijd aan vast zitten.

Haha 9/10 dat het daardoor komt? :D
Voor mij is het 9/10 zeker dat ik die pfeiffer cadeau heb gehad van een chick vorige week.

**** man. Dat is wel heel erg ****ing k*t. Dan zal ze het zelf ook pas net gehad hebben want het is alleen besmettelijk in de incubatieperiode

**** man. Dat is wel heel erg ****ing k*t. Dan zal ze het zelf ook pas net gehad hebben want het is alleen besmettelijk in de incubatieperiode
Dat verklaard het helemaal.
Ze vond hem niet goed genoeg en dan kwam ze op het geniale plan om hem te kussen wetende dat hij haar daarna met rust zou laten.
:trollface:

A word of caution bro

Door een koortslip kan ook soms genitale herpes ontstaan, dus het wassen van de handen na aanraking van het zweertje/blaasje is noodzakelijk om besmetting te voorkomen, evenals het vermijden van oraal seksueelcontact.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 11:57 ----------

Ze vond hem niet goed genoeg en dan kwam ze op het geniale plan om hem te kussen wetende dat hij haar daarna met rust zou laten.

Haha nee ze zal het zich niet gerealiseerd hebben, waarschijnlijk weet ze zelf geen eens dat ze het heeft

Haha nee ze zal het zich niet gerealiseerd hebben, waarschijnlijk weet ze zelf geen eens dat ze het heeft
Kan het ook niet overgedragen worden zonder het zelf te krijgen?
Bv, zij heeft het niet maar iemand die ze 5 minuten eerder binnendraaide wel, van haar lip... kan toch? :p
Het niet te makkelijk maken:)

Is echter mogelijk dat ze het wel wist

Omdat de incubatietijd zo lang is, is dit echter vrijwel nooit te bewijzen. De besmetting vindt vaak plaats door personen die de ziekte reeds gehad hebben. Het EBV blijft immers het hele leven latent aanwezig, en kan gereactiveerd worden en zo besmettelijk zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 12:06 ----------

Kan het ook niet overgedragen worden zonder het zelf te krijgen?
Bv, zij heeft het niet maar iemand die ze 5 minuten eerder binnendraaide wel, van haar lip... kan toch? :p
Het niet te makkelijk maken:)

Lijkt me sterk dat ze zelf resistent is geweest, heb nog niet vernomen dat a-symptomatische dragers bestaan :p

Na besmetting treedt een incubatietijd op van 1 à 2 maanden (10 dagen tot 3 maanden).

De acute fase van de ziekte duurt zo'n 2 à 3 weken. Hierna verdwijnen de meeste symptomen en is de patiënt nog een aantal maanden vermoeid, in enkele gevallen (1-2%) is dit chronisch.

Het komt voor dat de vermoeidheidsymptomen elk jaar een aantal maanden terugkomen. Hierdoor lijkt het of de patiënt de ziekte opnieuw heeft, maar dat klopt niet.

Nou ben je lekker mee dat virus...

Nog een waarschuwing voor rusty

Omdat de ziekte gepaard gaat met een leverontsteking, ook als daar geen symptomen van optreden, wordt aanbevolen de lever niet te belasten met b.v. alcohol. Dat gebruik van matige hoeveelheden paracetamol schadelijk zou zijn is niet bewezen, hoewel er wel incidentele meldingen van hepatitis bij mononucleose na paracetamolgebruik zijn[2].

niet drinken dus

Laatst bewerkt:
Ik ken genoeg meisjes die het ooit gehad hebben en die nog steeds gretig alles binnendraaien dat hen pad kruist. Wish dem boys some good luck.

Feck men. Dat wordt alleen nog maar coïtus dan en wel met condoom uiteraard. Die voorlichtingen voor dit soort dingen zijn echt niet scherp genoeg

De kans op dat je besmettelijk bent na de incubatieperiode is wel erg klein, maar volgens onderzoek dus wel aanwezig

:roflol: Neuh zal wel meevallen bro. Ze deed zo erg haar best aandacht te krijgen.

Nou ben je lekker mee dat virus...

Nog een waarschuwing voor rusty

niet drinken dus

Zal haar facebook eens in de gaten houden of er berichten zijn dat ze ziek is oid. Ik denk dat ik d'r gewoon een berichtje stuur.

En ik heb de afgelopen dagen de max dosis ibuprofen 400 mg genomen voor de pijn die ik in mijn spieren/gewrichten kreeg door de griep.

Ik denk trouwens dat het sneller weg gaat dan verwacht. Voel me alweer aardig bijtrekken. Ik luister naar Fex/Tymboo's advies om te rusten, hopelijk kan ik deze week alweer trainen.

Terug
Naar boven