- Waardering
- 1.066
Picture linking?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Picture linking?

kaart voor karma

Das k*t ja. Viel die bb niet op hem dan?Eigenlijk wat heeft mijn dag(en komende weken) verpest. Gisteren iemand helpen met bankdrukken. Was maar 80 kilo, maar de gast die drukte verloor opeens grip en liet de barbell vallen. Ik (met me domme verstand) probeerde de barbell nog tegen te houden waardoor ik dus mijn pols knakte. Int ziekenhuis blijkt dat er meerdere haarscheurtjes/breukjes in me pols zitten en zit ik nu dus fijn int gips.
GODVER

Ja half op hem half op mijn pols. Hij heeft een blauwe plek....![]()

Eigenlijk wat heeft mijn dag(en komende weken) verpest. Gisteren iemand helpen met bankdrukken. Was maar 80 kilo, maar de gast die drukte verloor opeens grip en liet de barbell vallen. Ik (met me domme verstand) probeerde de barbell nog tegen te houden waardoor ik dus mijn pols knakte. Int ziekenhuis blijkt dat er meerdere haarscheurtjes/breukjes in me pols zitten en zit ik nu dus fijn int gips.
GODVER

Je was dus spotter, hoe kan je dan niet zien dat die gast die barbell hard gaat laten zaken? Of haalde hij opeens zijn handen van de barbell af?
Zojuist voor de 2de keer in 2 weken tijd door mijn knieën gegaan, ik vrees voor een scheurtje in mijn hamstrings.
2 weken geleden gebeurde het tijdens mijn opwarming squat met 60kg. Daarna een beetje rustig aangedaan met trainen en deze vrijdag weer voluit benen kunnen trainen.
Deze ochtend wou ik iets oprapen (had wel nog wat spierpijn in hams) en opeens weer een enorm scherpe pijn in mijn rechter hamstrings waardoor ik op de grond viel.
Ik ga zometeen een afspraak moeten maken bij de dokter![]()
dus, je zit nu in het vliegtuig naar tenerife?Sta ik vanmorgen bij de bagage inlever plek voordat je gaat vliegen, ben ik dus blijkbaar mijn id kaart vergeten bij mijn vriendin. Ik werd door verwezen naar de Kmar voor aanvraag van een nooddocument, na veel gezeur en laten weten dat ik aspirant militair ben wou hij het uiteindelijk wel doen. (Zo mogen normaal gesproken geen nooddocumenten voor vakanties geven blijkbaar..) Kosten: 42.50€
Het mooie is dat ik nu naar tenerife ga, in eerste instantie wou ik naar egypte maar ik had geen paspoort en dat kost rond de 45 euro om aan te vragen en dat had ik er niet voor over.
Eigenlijk wat heeft mijn dag(en komende weken) verpest. Gisteren iemand helpen met bankdrukken. Was maar 80 kilo, maar de gast die drukte verloor opeens grip en liet de barbell vallen. Ik (met me domme verstand) probeerde de barbell nog tegen te houden waardoor ik dus mijn pols knakte. Int ziekenhuis blijkt dat er meerdere haarscheurtjes/breukjes in me pols zitten en zit ik nu dus fijn int gips.
GODVER