Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik heb echt een rot baardgroei. Veel haar op mijn keel, kin en snor, maar neits op mijn wangen. Is echt geen zicht :roflol:

Bij mij dan.. 'T groeit zowat van m'n borst direct naar m'n keel. M'n hele nek is 1 baard zowat :D over mannelijkheid gesproken :p

Ik had al bakkebaarden op t middelbaar toen ik een jaar of 14 was :trollface:

pfffff had net echt smerige shake en ook nog eens opgedronken tijdens het schijten
bij elke slok die ik wou nemen rook ik me eigen stront moest ook bijna kotsen erna

Lol, deze bakkebaarden zijn baas

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Would hit...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
...with baseball bat :D

Jezus. Welke analfabeet heeft dat gemaakt :roflol:

Zonet banned op CSS server waarop ik #1 ranked sta voor aimbot:rolleyes:
Was door autoban systeem (niet VAC maar een mod - als in modification en niet als in moderator:p) ben blijkbaar te goed :dunno: had nochtans slechts score van 30+ (kills) / 2 (deaths) wat niet eens mn beste ooit is:p.

Haha duh, de eerste keer coïtus is in de meeste gevallen in een relatie. Wie zegt er van niet dan?

Mijn eerste x was na een avond stappen en ik niet meer wist wat ik deed, heb ook nog nooit echte relatie gehad bind me niet zo snel. Heb liever een f buddy dan meteen een hele relatie. Heb ik geen geld meer om sups te halen :(

Dacht lekker wat rondjes te gaan zwemmen in het zwembad.. 8 kids zijn me voor. Zwembad 'vol'. Grrrrr

Potverdomme, wc verstopt in de badkamer aan me slaapkamer en er ligt nog een bruine bolus in...

Terug
Naar boven