XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat heeft iedereen opeens tegen België?
Ik voel me altijd in het buitenland als ik naar de stad ga, prachtig toch!
Om nog maar te zwijgen over ons fantastisch gevangenis systeem dat bijna iedereen ongeacht de misdaad -10jaar geeft!

I'm so proud :)

---------- Post toegevoegd Sat 7 Jul 2012 om 16:10 ----------

K*twarme weer, tyf eens op naar België ofzo.

Ik zou eerder voor Duitsland gaan ... ;)

Wat heeft iedereen opeens tegen België?
Ik voel me altijd in het buitenland als ik naar de stad ga, prachtig toch!
Om nog maar te zwijgen over ons fantastisch gevangenis systeem dat bijna iedereen ongeacht de misdaad -10jaar geeft!
Niets tegen België, ik ben gewoon een groot liefhebber van het afschuifsysteem wat weer betreft.

Waarom zijn die shirt van b en f zo homofiel klein? Zogenaamd xl. Suck my d*ck

F*cking dipsh*t K*nker vader vroeg vanmorgen of ik mee wou gaan schieten. Ik zeg ja. Ik ben net thuis, hij vraagt of we gaan schieten. Ik kleed mij om. Ben terug beneden, is hij zijn wapens aan het kuisen. Hij maakt een mopje, hij was al geweest. Is al de 2e of 3e keer dat hij mij dit flikt :mad:

tumblr_m6en3k93Ru1qen4ze.gif

inb4 foto's van zielige kindersoldaatjes.

Moet nog naar de supermarkt, geen zin om 2 minuten te lopen :(

Ik zie nu pas dat bij mijn stats gewoon m3 staat, killer

droge_worst_gemaakt.jpg

deze bad boy laten aanbranden hahahaha shittt zeg .

kan iemand hem even reporten hij is echt een falende troll zeg doet het ook expres

heb gemarineerde runderfiletlapjes gehaald, vraag me nu wel af of deze wel te doen zijn in cut, zit maar 1 gram kh per 100gr..

Hangt er vanaf van wat die marinade is gemaakt. Waarschijnlijk zal er veel zout inzitten

heb 5 stukken keukenrol papier gebruikt om marinade eraf te deppen dus zal wel oke zijn :p

3. Door vlees te marineren met natuurlijk zure ingrediënten zoals azijn en het sap van citrus vruchten wordt het vlees malser, waardoor de eiwitten makkelijker door je lichaam zijn te verteren. Daarnaast zorgt de marinade er voor dat het vlees het vocht vast blijft houden, zodat je geen uitgedroogd en taai vlees krijgt.

smeer het er maar terug op :trollface:

Srs? Ook geen rijst, pasta, aardappelen, havermout ...?

Terug
Naar boven