Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Neuh joh. Loop hier lekker te gallen.

Sure, cool vind ik het niet en als ik er bij was geweest kan ik je garanderen dat ze het niet in d'r kop had gehaald.

:rolleyes:

Maar ik ben niet bang dat hij aan de wandel gaat. Arrogant als ik ben: ik heb d'r foto gezien ;):D
Laat haar maar lekker d'r illusie hebben dat ze ergens komt. :cool:
Ik weet beter.
Als hij wel op haar aanbod was ingegaan (meegaan naar de wc's..) was het adieu en vaarwel geweest. Ben ik heel simpel in.

Denk je niet dat dat een beetje averechts gaat werken?
Jaloers/onzeker gedrag = onaantrekkelijk imo
V 27j 1m78 - -
M 16j 1m86 75kg 15%

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 22:06 ----------

Nitwit, met pics van die chick kunnen wij beter advies geven:cool:

V 27j 1m78 - -
M 16j 1m86 75kg 15%

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 22:06 ----------

Nitwit, met pics van die chick kunnen wij beter advies geven:cool:

:D:D

Nah, dat doe ik dan weer net niet. ;) Privacy van anderen hoeft niet perse geschonden te worden. wel als ze het nog een keer doet. Dan regel ik naakt pics voor jullie.. Om te bewerken als gifjes. :cool:

Jaloerse chicks zijn beter swa

Ik had deze al aan zien komen, alleen niet van een 18 jarige.
Maar jij vind onzekere/jaloerse meiden wel heel leuk he?

Pasta, schatje.. Ik ben niet jaloers noch op dat vlak onzeker. Alleen als je 3 weken samen bent met iemand en op vakantie zit..is het niet cool als je dat soort verhalen krijgt. Ga mij niet vertellen dat jij lekker relaxt zou reageren als je dat verhaal te horen krijgt van je nieuwe vriendinnetje..
Dan heb je toch ook de neiging om even polshoogte te gaan nemen.

Nee?
Nou.. Ik wel.

Ik had deze al aan zien komen, alleen niet van een 18 jarige.
Maar jij vind onzekere/jaloerse meiden wel heel leuk he?
Tuurlijk vind ik het niet leuk. Maar alle meiden en mannen zijn jaloers. Alleen de één wat harder dan de andere. Zou jij het tof vinden als je vriendin gaat schuren bij een of andere ecto? Ookal doen ze niets?

Nitwit is denk ik oud en wijs genoeg om te weten waar de grens ligt.

Pasta, schatje.. Ik ben niet jaloers noch op dat vlak onzeker. Alleen als je 3 weken samen bent met iemand en op vakantie zit..is het niet cool als je dat soort verhalen krijgt. Ga mij niet vertellen dat jij lekker relaxt zou reageren als je dat verhaal te horen krijgt van je nieuwe vriendinnetje..

Nee?
Nou.. Ik wel.

en je man/vriend whatever vind het allemaal best zo te lezen???

Tuurlijk vind ik het niet leuk. Maar alle meiden en mannen zijn jaloers. Alleen de één wat harder dan de andere. Zou jij het tof vinden als je vriendin gaat schuren bij een of andere ecto? Ookal doen ze niets?

Nitwit is denk ik oud en wijs genoeg om te weten waar de grens ligt.

Juist, als een of ander hitsige kansloze bij mij vent staat te rijden met de vraag of hij mee de wc's in duikt.. Denk ik dat ik toch wel recht heb om even mijn gezicht te laten zien. :D

Volgens hem heeft hij haar echt van hem af moeten duwen. Dat is dus echt een brug te ver.

Nu weten we ook ineens de reden waarom nitwit aan krachttraining doet
:trollface:

Neuh joh. Loop hier lekker te gallen.

Sure, cool vind ik het niet en als ik er bij was geweest kan ik je garanderen dat ze het niet in d'r kop had gehaald.

:rolleyes:

Maar ik ben niet bang dat hij aan de wandel gaat. Arrogant als ik ben: ik heb d'r foto gezien ;):D
Laat haar maar lekker d'r illusie hebben dat ze ergens komt. :cool:
Ik weet beter.
Als hij wel op haar aanbod was ingegaan (meegaan naar de wc's..) was het adieu en vaarwel geweest. Ben ik heel simpel in.

pff nou zo klink je niet :p waar maak je je zo druk over :roflol:
Je bent echt onzeker of bang of je vertrouwd hem niet :eek:

Ze zijn 3 weken samen, wat valt er te vertrouwen :roflol:
(no offence)

Nitwit, doet hij ook aan krachttraining?

Nu weten we ook ineens de reden waarom nitwit aan krachttraining doet
:trollface:

Sure. The one and only reason.:D

Zou ik ook zeggen tegen me vriendin :roflol: elke man vind het prachtig als een chick met hem flirt wat denk je dat die gaat zeggen

Voordeel van mij is dat alles in zijn eigen cafe plaatsvindt. Ik ken zijn personeel. 1+1 = 2. Ik krijg altijd de waarheid. ;)

Nah, weer genoeg gespui. Volgende feestje ben ik er weer bij. Elke vorm van hoerig gedrag bestraf ik dan zelf. :D Lachend..omdat ik het leuk vind.

Heren, til niet zo zwaar aan mij :D

Ze zijn 3 weken samen, wat valt er te vertrouwen :roflol:
(no offence)

Nitwit, doet hij ook aan krachttraining?

oh ja weet ik veel??? ik dacht dat ze 3 weken op vakantie was :p als je 3 weken samen bent moet je je al helemaal niet zo druk maken is niet goed voor je hart :p en het begint al lekker dan he :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 22:25 ----------

Sure. The one and only reason.:D

Voordeel van mij is dat alles in zijn eigen cafe plaatsvindt. Ik ken zijn personeel. 1+1 = 2. Ik krijg altijd de waarheid. ;)

Nah, weer genoeg gespui. Volgende feestje ben ik er weer bij. Elke vorm van hoerig gedrag bestraf ik dan zelf. :D Lachend..omdat ik het leuk vind.

Heren, til niet zo zwaar aan mij :D

oooooh yeah! ik wil die b*ch fight wel aanschouwen :D

Nee?
Nou.. Ik wel.
Deze reactie begrijp ik volkomen, maar er is een verschil tussen even pols hoogte nemen en een meisje tikken willen geven omdat ze met je vriendje zat te k*tten, dan ben je gewoon jaloers.

. Zou jij het tof vinden als je vriendin gaat schuren bij een of andere ecto? Ookal doen ze niets?
Goeie vergelijking man

Terug
Naar boven