Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dacht ooit is gelezen te hebben dat je iemand mag slaan als hij je verbaal een reden geeft, iemand die daar meer weet van heeft?

Ik was namelijk iemand aan het trainen en opeens kwam er een mocro (no racist) bij staan met z'n vriendjes begon die opeens te zeggen dat ik alles fout uitlegde. Ik zei gewoon 'oké, nuja dit werkt voor me'. Ze gingen maar verder en na een tijdje irriteerde het me wat dus ik zei 'ik heb een diploma jullie niet denk ik, dus wie gaat het beter weten'? (inb4 slechte fitnessinstructeurs)
Begonnen ze opeens over m'n moeder en weet niet wat. Heb er dan maar de uitbater bijgehaald en ze werden even wat kalmer maar daarna begon het gewoon opnieuw, gelukkig zat de training er dan wel al op.

Zat toch dicht tegen mijn randje :')

Dacht ooit is gelezen te hebben dat je iemand mag slaan als hij je verbaal een reden geeft, iemand die daar meer weet van heeft?

Ik was namelijk iemand aan het trainen en opeens kwam er een mocro (no racist) bij staan met z'n vriendjes begon die opeens te zeggen dat ik alles fout uitlegde. Ik zei gewoon 'oké, nuja dit werkt voor me'. Ze gingen maar verder en na een tijdje irriteerde het me wat dus ik zei 'ik heb een diploma jullie niet denk ik, dus wie gaat het beter weten'? (inb4 slechte fitnessinstructeurs)
Begonnen ze opeens over m'n moeder en weet niet wat. Heb er dan maar de uitbater bijgehaald en ze werden even wat kalmer maar daarna begon het gewoon opnieuw, gelukkig zat de training er dan wel al op.

Uitschieten met een dumbbell van 30kg moet de klus klaren :D

Fraai exemplaar van de pussificatie van de samenleving. Je hoeft niet alles te pikken. Volgende keer dat iemand een grote bek opzet, timmer je hem gewoon op zn smoel. En hey: die "no racist" mag je ook weglaten. De waarheid vertellen is geen racisme, het is toch zo gebeurd of niet dan?

****ing h**r die mijn vriend heeft proberen te versieren. Tha ****? De kat is een week van huis en de h**ren vieren feest..

Ohh shitttt, jaloerse vrouwen...

Ohh shitttt, jaloerse vrouwen...
Haar vriend stond er notabene achter..Als ik er bij was geweest, had ik de portier gevraagd de deur alvast open te doen..omdat er binnen 3 seconden iemand over haar buik naar buiten zou komen schuiven. :mad:

Mij alles best, maar je blijft met je poten van mijn vent af.

Wat ben je toch onzeker haha :roflol:

Je zou het haast denken he? Beetje irritant dat ik 150km uit de buurt was. Als ik in de buurt was geweest had ik haar even naar buiten geholpen. Niet op de vriendelijke manier.

Heb 'r al gevonden op fb.. :D
This is gonna be good..:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je zo weinig vertrouwen in je vent? En hoe weet jij dit? Heeft hij dit zelf gezegd? Of ben je die via een vriend(in) te weten gekomen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb je zo weinig vertrouwen in je vent? En hoe weet jij dit? Heeft hij dit zelf gezegd? Of ben je die via een vriend(in) te weten gekomen?

Nee, hij heeft het verteld, die nacht nog (hij belde mij vannacht) en ik heb inmiddels een personeelslid van hem gesproken, die zei het zelfde ;)

Je zou het haast denken he? Beetje irritant dat ik 150km uit de buurt was. Als ik in de buurt was geweest had ik haar even naar buiten geholpen. Niet op de vriendelijke manier.

Heb 'r al gevonden op fb.. :D
This is gonna be good..:cool:
Post je straks wat screenshot? :popcorn:

misschien heeft hij haar gewoon gebald maar is die aan het liegen

Post je straks wat screenshot? :popcorn:
Ben nog op vakantie. Volgende feestje ga ik lekker op een afstandje staan.. :cool: Het nadeel van een populair vriendje is dat hij veeeeeeeeeeeeel wanhopige meisjes achter zich aan heeft rennen. Mij alles best: maar bij voorkeur wel als ik op een afstandje kan kijken. :D Soms vind ik het gewoon heerlijk om de een of de ander een tik te geven. :cool:

Je man gaat je verlaten omdat dat andere chick wel van anaal geniet (srs)

Denk je niet dat dat een beetje averechts gaat werken?
Jaloers/onzeker gedrag = onaantrekkelijk imo

Terug
Naar boven