MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nitwit top wijffie. Was je maar de mijne :fa:

Deze reactie begrijp ik volkomen, maar er is een verschil tussen even pols hoogte nemen en een meisje tikken willen geven omdat ze met je vriendje zat te k*tten, dan ben je gewoon jaloers.

Goeie vergelijking man

Serieus, als jij zou horen dat 1 of andere vent jou vriendin vroeg om mee naar de wc te gaan om daar even lekker te n**ken, ben ik toch heel benieuwd wat jij doet.

Zeker als hij zou weten dat ze een relatie heeft met jou. Ze weet namelijk dat hij iets met mij heeft.. ;)

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 22:32 ----------

:roflol::roflol: (no offence)
+- stats van hem? :o

1.82m 80kg

Serieus, als jij zou horen dat 1 of andere vent jou vriendin vroeg om mee naar de wc te gaan om daar even lekker te n**ken, ben ik toch heel benieuwd wat jij doet.

Zeker als hij zou weten dat ze een relatie heeft met jou. Ze weet namelijk dat hij iets met mij heeft.. ;)
Helemaal niks.
Als mijn vriendin daar niet op in gaat, wat is dan het probleem???
En het is toch ook vanzelfsprekend dat dit soort dingen gebeuren als je een antrekkelijke partner hebt

weet je zeker dat dit is wat je wilt als het gezeik nu al begint? :roflol:
Have fun!

Nah, dat is wel het nadeel van een populair vriendje ja.. :cool: Aan de andere kant zou hij mij ook graag in een glazen kastje stoppen.

Come to think of it..klinkt goed zo he. :D

Een populair vriendje? Hoe bedoel je dit.. 1 of andere bekende band lid of de populairste jongen van de middelbare school ?

Serieus, iemand in elkaar willen slaan omdat ze je vriend versierd? Hoe oud ben je.

Is toch aan hem om daar niets mee te doen. Wees gewoon blij dat je blijkbaar zo'n aantrekkelijke vent hebt.

ik denk dat nitwit al spijt heeft dat ze dat verhaal hier heeft gepost :p

Serieus, iemand in elkaar willen slaan omdat ze je vriend versierd? Hoe oud ben je.

Is toch aan hem om daar niets mee te doen. Wees gewoon blij dat je blijkbaar zo'n aantrekkelijke vent hebt.

Oh daar ben ik zeker blij mee. :D
Ben alleen een beetje een heethoofd. :cool:

Nah, dat is wel het nadeel van een populair vriendje ja.. :cool: Aan de andere kant zou hij mij ook graag in een glazen kastje stoppen.

Come to think of it..klinkt goed zo he. :D

Pff waar begin je aan. Als een relatie nog pril is en je bent verliefd is het nog wel uit te houden maar al ben je langer bij zo iemand wordt je daar helemaal gek van. Bovendien heb je een kind. Niet liever een man die een beetje stabiel is dan?

uhm... ''populair vriendje''... cat fight.... onzeker reageren.. Nitwit onze tienermeisje:):o

Pics van je vriend? ben wel benieuwd :p

ik denk dat nitwit al spijt heeft dat ze dat verhaal hier heeft gepost :p
Oh nee hoor, ondanks alle 'verontwaardigde' reactie's, weet ik zeker dat 80% van degene die hier reageren, precies hetzelfde zouden reageren. ;)
Maar hier zeg je natuurlijk alleen de maatschappelijk verantwoorde dingen.

Soit. Ik niet.

Als ze een poging tot versieren zou doen, had ik haar lekker laten doen. Maar dit wat een regelrechte inventatie tot nken. Ciao biatch..moven.

sowieso direct een aanzoek doen om te gaan nken in de wc :rolleyes: over wat voor soort meiden hebben we het dan :rolleyes: dat jij je daar zorgen over maakt kan ik niet echt bijkomen.

Pff waar begin je aan. Als een relatie nog pril is en je bent verliefd is het nog wel uit te houden maar al ben je langer bij zo iemand wordt je daar helemaal gek van. Bovendien heb je een kind. Niet liever een man die een beetje stabiel is dan?

Je hebt zeker een punt. :)
Ben ik het helemaal mee eens. Ben alleen knalhard voor die gozer gevallen. Tja.
Even wat meer tijd nodig om band te bouwen samen, en dan wat meer rust te vinden. ;):)

Je hebt zeker een punt. :)
Ben ik het helemaal mee eens. Ben alleen knalhard voor die gozer gevallen. Tja.
Even wat meer tijd nodig om band te bouwen samen, en dan wat meer rust te vinden. ;):)

Hopelijk wordt die rust je gegund. Pics van je vriend?

Terug
Naar boven