- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Nee, ik ben sterker dan hij is.
Ja juist.. Je bent 3 weken samen..wtf.
weet je zeker dat dit is wat je wilt als het gezeik nu al begint?

Have fun!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(no offence)
Deze reactie begrijp ik volkomen, maar er is een verschil tussen even pols hoogte nemen en een meisje tikken willen geven omdat ze met je vriendje zat te k*tten, dan ben je gewoon jaloers.
Goeie vergelijking man

Helemaal niks.Serieus, als jij zou horen dat 1 of andere vent jou vriendin vroeg om mee naar de wc te gaan om daar even lekker te n**ken, ben ik toch heel benieuwd wat jij doet.
Zeker als hij zou weten dat ze een relatie heeft met jou. Ze weet namelijk dat hij iets met mij heeft..![]()

weet je zeker dat dit is wat je wilt als het gezeik nu al begint?
Have fun!
Aan de andere kant zou hij mij ook graag in een glazen kastje stoppen.
Populair eigen eetcafe. Hoog in aanzien, vooral bij 20/24jarig vrouwvolk.Een populair vriendje? Hoe bedoel je dit.. 1 of andere bekende band lid of de populairste jongen van de middelbare school ?

Serieus, iemand in elkaar willen slaan omdat ze je vriend versierd? Hoe oud ben je.
Is toch aan hem om daar niets mee te doen. Wees gewoon blij dat je blijkbaar zo'n aantrekkelijke vent hebt.

Nah, dat is wel het nadeel van een populair vriendje ja..Aan de andere kant zou hij mij ook graag in een glazen kastje stoppen.
Come to think of it..klinkt goed zo he.![]()
Oh nee hoor, ondanks alle 'verontwaardigde' reactie's, weet ik zeker dat 80% van degene die hier reageren, precies hetzelfde zouden reageren.ik denk dat nitwit al spijt heeft dat ze dat verhaal hier heeft gepost![]()

Pff waar begin je aan. Als een relatie nog pril is en je bent verliefd is het nog wel uit te houden maar al ben je langer bij zo iemand wordt je daar helemaal gek van. Bovendien heb je een kind. Niet liever een man die een beetje stabiel is dan?

Je hebt zeker een punt.
Ben ik het helemaal mee eens. Ben alleen knalhard voor die gozer gevallen. Tja.
Even wat meer tijd nodig om band te bouwen samen, en dan wat meer rust te vinden.![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]uhm... ''populair vriendje''... cat fight.... onzeker reageren.. Nitwit onze tienermeisje![]()