AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Klinkt idd alsof je serotonine systeem aardig gedereguleerd is, heb dit ook wel eens soortgelijk ervaren. Heb je een beetje teveel gesnoept toevallig? Bij mij was dat toen wel het geval. Heb toen ook 3 dagen k*t geslapen... :/

Heb wel meer genomen dan dat ik eigenlijk wilde ja, normaal kan ik mezelf ook wel goed controleren met dat soort dingen. Laatste keer was ook 3 maanden geleden. Maar begonnen met een hele gele ferrari zaterdag en damn dat dat heb ik geweten. Dat ding sloeg echt in als een atoombom :o 1.5 ferrari op en een halve speaker ofzo uiteindelijk. Maar laatste halfje bracht me eigenlijk alleen maar in zombie modus. Anyway, ik ga zo slapen en hopelijk kan ik goed slapen. Ik moet nu echt nog niet aan het gehele decibel weekend denken :o :o

Damn bro, dat zijn flinke rakkers inderdaad, toch wel een kleine 400mg in je mik :D met die zware pillen van tegenwoordig hou ik het toch maar bij halfjes :o

dat ik weer niet man enough was om een chick aan te spreken die me duidelijk zag zitten @ sportschool

dat ik ging lachen naar een jongen die ik zag zitten maar te p*ssy was om me aan te spreken...

no homo :trollface:

Damn bro, dat zijn flinke rakkers inderdaad, toch wel een kleine 400mg in je mik :D met die zware pillen van tegenwoordig hou ik het toch maar bij halfjes :o

Ja haha laatste keer voor afgelopen zaterdag was loudness over de hele avond een halfje en op hardbass ook maar 1 eekhoorntje op. Om die hele te nemen zaterdag was gewoon een beetje dom. Ik hou er ook meer van halfjes te nemen, je bent je veel meer bewust van je zelf en kan je space langer uitrekken. Achja het komt wel weer goed. Ben er voor nu wel weer ff klaar mee denk ik. :p

Doe je goed Daniel.. uit 1994 en nu al problems lol

Heb wel meer genomen dan dat ik eigenlijk wilde ja, normaal kan ik mezelf ook wel goed controleren met dat soort dingen. Laatste keer was ook 3 maanden geleden. Maar begonnen met een hele gele ferrari zaterdag en damn dat dat heb ik geweten. Dat ding sloeg echt in als een atoombom :o 1.5 ferrari op en een halve speaker ofzo uiteindelijk. Maar laatste halfje bracht me eigenlijk alleen maar in zombie modus. Anyway, ik ga zo slapen en hopelijk kan ik goed slapen. Ik moet nu echt nog niet aan het gehele decibel weekend denken :o :o

pfft hele gele ferrari in 1x, had je smekbek wel willen zien daar:D

Nog 4 nachtjes...:(

Je enigste vakantie van het jaar (denk ik?), geniet ervan!!!
Die 1-2 weken trainen is niet erg!! Misschien is het zelfs goed!

als het daarover gaat natuurlijk:o

Daar gaat het over. Die trainingen zijn alleen niet het enige probleem :cool:

Terug
Naar boven