MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gisterenavond al raar gevoel in me lijf, vannacht last van keel en nu ben ik verkouden. :-(

Een groepje kinderen die het nodig vinden om vanaf 11 uur akuma matata voluit te moeten zingen met hun o zo prachtig geschreeuw........

probeer m'n gratis OV voormekaar te krijgen... al facking 20x foto van m'n id kaart geprobeerd up te loaden... elke keer blijft hij maar uploaden ONEINDIG en elke keer moet ik die focking gegevens eerst weer invoeren!!! :mad:

probeer m'n gratis OV voormekaar te krijgen... al facking 20x foto van m'n id kaart geprobeerd up te loaden... elke keer blijft hij maar uploaden ONEINDIG en elke keer moet ik die focking gegevens eerst weer invoeren!!! :mad:

Al n andere browser geprobeerd?

Waarschijnlijk zijn de afmetingen niet goed, ik heb er toen ook best lang mee zitten klooien. Een pasfoto hoeft trouwens nieteens, ik heb gewoon een random foto met een smile derop.

Dat moment wanneer je gedaan hebt met kakken en je je realiseerde dat je eigenlijk alleen maar wou (zittend) pissen.

Dat de kappor al vol is voor morgen. Moet nu beslissen of ik m'n lot in de handen van een ander leg, of dat ik met deze bos haaries op vakantie ga.

dat moment waarop je voor een bepalende toets een 5,2 moet halen om over te gaan naar 2HBO en je een 5,1 haalt.

is this real life?

srs?

is this ****ing real life?

god why?

srs

god

why

srs

THE ****

im mad

dat moment waarop je voor een bepalende toets een 5,2 moet halen om over te gaan naar 2HBO en je een 5,1 haalt.

is this real life?

srs?

is this ****ing real life?

god why?

srs

god

why

srs

THE ****
Dan moest je maar thuis leren ipv je lam te zuipen op free festival :trollface:

Yes, no kidding

@Guess, ja ben echt 18 jaar.

Blijf gewoon BB, moet alleen een goed voedingsschema hebben.
Trainen zit wel goed nu, heb de technieken onder de knie en ga volgende week weer paar kilo's zwaarder, dus dat komt wel goed.

Nu alleen het eten nog.

Yes, no kidding

@Guess, ja ben echt 18 jaar.

Blijf gewoon BB, moet alleen een goed voedingsschema hebben.
Trainen zit wel goed nu, heb de technieken onder de knie en ga volgende week weer paar kilo's zwaarder, dus dat komt wel goed.

Nu alleen het eten nog.

18 met kind? fuuaa

Ja, 19 tegen de tijd dat ze bevallen is.
't Is niet anders en ik laat haar niet alleen nu, we hebben samen een foutje gemaakt, dus ook samen zorgen voor de gevolgen toch.

Terug
Naar boven