Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Situatie hier is prima, ben momenteel weer druk bezig met werk, wordt langzaamaan weer opgebouwd.
M'n vriendin verdient ook haar eigen geld en haar moeder en mijn ouders hebben een kleine bijdrage geleverd.

Al met al komt alles goed, abortus viel eerst ter sprake, ik zal jullie uitleggen waarom we dit niet gedaan hebben.
Mijn vriendin is vroeger iets overkomen waardoor het uberhaupt nog maar de vraag was óf ze ooit nog zwanger kon raken, dus dat dit gebeurt is, is eigenlijk een wonder.

Kind is hartstikke gezond en m'n vrouwtje maakt het ook goed.
Die haatreacties boeien me niets, maar wilde het graag eem uitleggen, misschien begrijpen jullie de situatie dan iets beter.
Enfin, gefeliciteerd man :)
Was geen haat reactie, opzich snap ik je wel, maar zou zelf echt denken dat mn leven voorbij is... alle feesten, festivals alles weg...
Sommigen leven daar niet voor.

Alle anderen dingen, je kan zo weinig nog... vakanties etc

Als je 17 bent denk je nog aan vakanties die bestaan uit jezelf kapot zuipen en vage bitches batsen in 1 of ander zon overgoten badplaats, maar na je 23 ben je wel over die periode heen hoor.

Mijn moeder is vandaag speciaal voor mij tijdens haar middagpauze naar de markt gegaan om cashewnoten te kopen. Stuurde ze een bericht dat ze iets meer dan een halve kilo had gekocht. Nu is ze thuis en nu blijkt dat het gezoute noten zijn :fuu:

en dus?

Mijn moeder is vandaag speciaal voor mij tijdens haar middagpauze naar de markt gegaan om cashewnoten te kopen. Stuurde ze een bericht dat ze iets meer dan een halve kilo had gekocht. Nu is ze thuis en nu blijkt dat het gezoute noten zijn :fuu:

Gewoon wassen met warm water, en daarna afkoelen met koud ;)

Als je 17 bent denk je nog aan vakanties die bestaan uit jezelf kapot zuipen en vage bitches batsen in 1 of ander zon overgoten badplaats, maar na je 23 ben je wel over die periode heen hoor.

Dat heb ik nu al.
Festivals ga ik nog steeds heen en wat feestjes hier in de buurt, dus dat is ook echt niet voorbij, alleen het drugsgebruik is voorbij, maar ook daar zit ik niet mee.

Sorry dat ik het als haat reacties heb opgevat, maar voelde me een beetje aangevallen.

Bedankt voor de felicitaties in ieder geval!

Dat heb ik nu al.
Festivals ga ik nog steeds heen en wat feestjes hier in de buurt, dus dat is ook echt niet voorbij, alleen het drugsgebruik is voorbij, maar ook daar zit ik niet mee.

Sorry dat ik het als haat reacties heb opgevat, maar voelde me een beetje aangevallen.

Bedankt voor de felicitaties in ieder geval!

Feestjes in de buurt van Enschede :P Dat kunnen alleen maar lompe boerenfeesten zijn:P Haha..

:p:p:p:p

Feestjes in de buurt van Enschede :P Dat kunnen alleen maar lompe boerenfeesten zijn:P Haha..

Vergis je je flink in haha.

Aszeszment
Attack of the New Generation
Superbash
Fantasy Island
East Side Underground
Freshtival
Old School Madness
Lunatic Black

Allemaal hardstyle/hardcore feesten in Enschede en maximaal 25km in de omstreken.

Vergis je je flink in haha.

Aszeszment
Attack of the New Generation
Superbash
Fantasy Island
East Side Underground
Freshtival
Old School Madness
Lunatic Black

Allemaal hardstyle/hardcore feesten in Enschede en maximaal 25km in de omstreken.

Je hebt gelijk inderdaad ... voor mij ook nog wel te doen :)

Ja is zeker goed te doen!
Betaalbare prijzen, voor een super strakke line-up.

Alleen ben al een hele tijd clean, dus minder festivals, want nuchter is het niet uit te houden soms.

Wie weet zien we elkaar daar wel! :)

Zat de hele middag op een terras in Enschede op de markt van het weekend. Doe ook een paar cola lights want zit in me cut en 1 biertje vond ik gewoon wel genoeg. En die irritante mong**l in de bediening daar, langharige zuipstudent, had "grappig" bedoelde opmerkingen "doe eens gek", "weet je het zeker" en andere tamme uitspraken, de hele middag, natte k*t krant.

Behalve als je al duidelijk een kk vet zwijn bent; dan krijg je dat soort opmerkingen niet als je light besteld.

Stoor me voor de zoveelste keer aan hoe je opmerkingen krijgt als je met je voeding bezig bent. En hoe droger je staat hoe meer er komen, dan is het ineens lollig allemaal, maar moet je eens tegen een vetz*k zeggen dat ie moet stoppen met zn bier, of "weet je het zeker" als ie een ijsje besteld op het terras.

Zat de hele middag op een terras in Enschede op de markt van het weekend. Doe ook een paar cola lights want zit in me cut en 1 biertje vond ik gewoon wel genoeg. En die irritante mong**l in de bediening daar, langharige zuipstudent, had "grappig" bedoelde opmerkingen "doe eens gek", "weet je het zeker" en andere tamme uitspraken, de hele middag, natte k*t krant.

Behalve als je al duidelijk een kk vet zwijn bent; dan krijg je dat soort opmerkingen niet als je light besteld.

Stoor me voor de zoveelste keer aan hoe je opmerkingen krijgt als je met je voeding bezig bent. En hoe droger je staat hoe meer er komen, dan is het ineens lollig allemaal, maar moet je eens tegen een vetz*k zeggen dat ie moet stoppen met zn bier, of "weet je het zeker" als ie een ijsje besteld op het terras.

Rage mode

Terug
Naar boven