XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja, 19 tegen de tijd dat ze bevallen is.
't Is niet anders en ik laat haar niet alleen nu, we hebben samen een foutje gemaakt, dus ook samen zorgen voor de gevolgen toch.

pfft succes ouwe. Ik kan mezelf als 20jarige niet eens onderhouden. Denk alleen maar aan tet*en

Ja, 19 tegen de tijd dat ze bevallen is.
't Is niet anders en ik laat haar niet alleen nu, we hebben samen een foutje gemaakt, dus ook samen zorgen voor de gevolgen toch.

Goedzo. Go with the flow, het komt allemaal wel in orde. Gewoon serieus voor blijven gaan, lijkt nu heel wat: als je er in zit: is het heel natuurlijk.

Al n andere browser geprobeerd?

Ga proberen thanks!

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 18:25 ----------

Waarschijnlijk zijn de afmetingen niet goed, ik heb er toen ook best lang mee zitten klooien. Een pasfoto hoeft trouwens nieteens, ik heb gewoon een random foto met een smile derop.

ov kaart heb ik al.. idd gewoon een foto.. nu wil ik studenten reis vergoeding activeren.. moet je kopie van id kaart insturen.. thats te problem :o

:fire: Je hebt het over een levend wezen. Niet over een of ander ongemakkelijkheidje.
Er wordt hier zo vaak 'abortus' geroepen. Echt he.. Je hebt het verwekt: dus je bent verantwoordelijk.

Als je het geen goed leven kunt geven moet je het niet doen. Je wilt toch niet dat je straks je kind niet eens mooie kleding kan geven, goed eten kan geven, leuke kinderfeestjes etc..

Hoe ga je zoiets betalen op je 18en en 19e? Papa en mama financieel leegtrekken. dat is wel netjes

:fire: Je hebt het over een levend wezen. Niet over een of ander ongemakkelijkheidje.
Er wordt hier zo vaak 'abortus' geroepen. Echt he.. Je hebt het verwekt: dus je bent verantwoordelijk.

Je bent 18-19 je kan amper je eigen kont verschonen komop... Je moet een kind op de wereld zetten als je er goed van kan zorgen. Grotendeels de probleemjongeren komen egwoon van jonge/alleenstaande ouders omdat de omgeving onstabiel is.

Feiten, je kan dan naar mijn mening beter denken; laat ik er ook niet zo een zijn en pas als ik ouder wat een leven op de wereld zetten met kwaliteit.;)

Dan zouden condooms ook maar verboden moeten worden

nitwit is zeker zo een katholiek of wat

zonet een e-mail gelezen over illuminatie in Londen vanwege de olympische spelen ofzoiets.. dafuq

Vrij makkelijk praten als je niet weet wat de situatie van Criminalmindz is.

[PAPAGAAI MEME]Ouderschap op je 18e? Je leven begint pas weer rond je 40e.[/PAPAGAAI MEME]

nitwits logica; Een rudiment met een potentieel leven dat geen bewustzijn kent maar dat wel één symbolisch stapje verder in dat proces zit mag die kans op leven niet ontnomen worden ook al wordt er een mensen leven(s)(die van de te jonge ouders) verwoest van mensen met een (zelf)bewustzijn, kortetermijngeheugen, gevoelens..

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 19:03 ----------

[PAPAGAAI MEME]Ouderschap op je 18e? Je leven begint pas weer rond je 40e.[/PAPAGAAI MEME]
dat is paranoïd parrot, niet 'papagaai'. know your meme's son:mad:

Situatie hier is prima, ben momenteel weer druk bezig met werk, wordt langzaamaan weer opgebouwd.
M'n vriendin verdient ook haar eigen geld en haar moeder en mijn ouders hebben een kleine bijdrage geleverd.

Al met al komt alles goed, abortus viel eerst ter sprake, ik zal jullie uitleggen waarom we dit niet gedaan hebben.
Mijn vriendin is vroeger iets overkomen waardoor het uberhaupt nog maar de vraag was óf ze ooit nog zwanger kon raken, dus dat dit gebeurt is, is eigenlijk een wonder.

Kind is hartstikke gezond en m'n vrouwtje maakt het ook goed.
Die haatreacties boeien me niets, maar wilde het graag eem uitleggen, misschien begrijpen jullie de situatie dan iets beter.

Situatie hier is prima, ben momenteel weer druk bezig met werk, wordt langzaamaan weer opgebouwd.
M'n vriendin verdient ook haar eigen geld en haar moeder en mijn ouders hebben een kleine bijdrage geleverd.

Al met al komt alles goed, abortus viel eerst ter sprake, ik zal jullie uitleggen waarom we dit niet gedaan hebben.
Mijn vriendin is vroeger iets overkomen waardoor het uberhaupt nog maar de vraag was óf ze ooit nog zwanger kon raken, dus dat dit gebeurt is, is eigenlijk een wonder.

Die haatreacties boeien me niets, maar wilde het graag eem uitleggen, misschien begrijpen jullie de situatie dan iets beter.

Gefeliciteerd tukker! Geniet ervan

Dankjewel jonge!

zijn geen haat reacties, maar ja is altijd wel raar mensen op hen 18e al vader

zou zelf ook wel vader willen zijn maar dan begin 20s zodat ik op mn 35e kan trainen met hem :o

maar gefeliciteerd :)

Was geen haat reactie, opzich snap ik je wel, maar zou zelf echt denken dat mn leven voorbij is... alle feesten, festivals alles weg...

Terug
Naar boven