Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, 19 tegen de tijd dat ze bevallen is.
't Is niet anders en ik laat haar niet alleen nu, we hebben samen een foutje gemaakt, dus ook samen zorgen voor de gevolgen toch.
't Is niet anders en ik laat haar niet alleen nu, we hebben samen een foutje gemaakt, dus ook samen zorgen voor de gevolgen toch.
Waarschijnlijk zijn de afmetingen niet goed, ik heb er toen ook best lang mee zitten klooien. Een pasfoto hoeft trouwens nieteens, ik heb gewoon een random foto met een smile derop.

Je hebt het over een levend wezen. Niet over een of ander ongemakkelijkheidje. Je hebt het over een levend wezen. Niet over een of ander ongemakkelijkheidje.
Er wordt hier zo vaak 'abortus' geroepen. Echt he.. Je hebt het verwekt: dus je bent verantwoordelijk.
Je hebt het over een levend wezen. Niet over een of ander ongemakkelijkheidje.
Er wordt hier zo vaak 'abortus' geroepen. Echt he.. Je hebt het verwekt: dus je bent verantwoordelijk.

Je hebt het over een levend wezen. Niet over een of ander ongemakkelijkheidje.
dat is paranoïd parrot, niet 'papagaai'. know your meme's son[PAPAGAAI MEME]Ouderschap op je 18e? Je leven begint pas weer rond je 40e.[/PAPAGAAI MEME]

Situatie hier is prima, ben momenteel weer druk bezig met werk, wordt langzaamaan weer opgebouwd.
M'n vriendin verdient ook haar eigen geld en haar moeder en mijn ouders hebben een kleine bijdrage geleverd.
Al met al komt alles goed, abortus viel eerst ter sprake, ik zal jullie uitleggen waarom we dit niet gedaan hebben.
Mijn vriendin is vroeger iets overkomen waardoor het uberhaupt nog maar de vraag was óf ze ooit nog zwanger kon raken, dus dat dit gebeurt is, is eigenlijk een wonder.
Kind is hartstikke gezond en m'n vrouwtje maakt het ook goed.
Die haatreacties boeien me niets, maar wilde het graag eem uitleggen, misschien begrijpen jullie de situatie dan iets beter.
Situatie hier is prima, ben momenteel weer druk bezig met werk, wordt langzaamaan weer opgebouwd.
M'n vriendin verdient ook haar eigen geld en haar moeder en mijn ouders hebben een kleine bijdrage geleverd.
Al met al komt alles goed, abortus viel eerst ter sprake, ik zal jullie uitleggen waarom we dit niet gedaan hebben.
Mijn vriendin is vroeger iets overkomen waardoor het uberhaupt nog maar de vraag was óf ze ooit nog zwanger kon raken, dus dat dit gebeurt is, is eigenlijk een wonder.
Die haatreacties boeien me niets, maar wilde het graag eem uitleggen, misschien begrijpen jullie de situatie dan iets beter.