pasta saus
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk hetWaarom zeggen mensen dat zo vaak? Om zich zelf minder slecht te voelen misschien?

Zat de hele middag op een terras in Enschede op de markt van het weekend. Doe ook een paar cola lights want zit in me cut en 1 biertje vond ik gewoon wel genoeg. En die irritante mong**l in de bediening daar, langharige zuipstudent, had "grappig" bedoelde opmerkingen "doe eens gek", "weet je het zeker" en andere tamme uitspraken, de hele middag, natte k*t krant.
Behalve als je al duidelijk een kk vet zwijn bent; dan krijg je dat soort opmerkingen niet als je light besteld.
Stoor me voor de zoveelste keer aan hoe je opmerkingen krijgt als je met je voeding bezig bent. En hoe droger je staat hoe meer er komen, dan is het ineens lollig allemaal, maar moet je eens tegen een vetz*k zeggen dat ie moet stoppen met zn bier, of "weet je het zeker" als ie een ijsje besteld op het terras.
Waarom zeggen mensen dat zo vaak? Om zich zelf minder slecht te voelen misschien?
heb twee keer iets gehoord sinds ik train en was het iets van je ziet goed dat je dikker bent geworden
en vaak gezeik over voeding inderdaad
niet dat ik me er iets van aantrek

dat topic was zo epic
en die mensen die lopen te zeiken moet je gewoon hard trollen
Mr 3000 vind dat ik maar weer ziek moet zijn, dan ben ik niet zo irritant en bijdehand![]()

Mr 3000 vind dat ik maar weer ziek moet zijn, dan ben ik niet zo irritant en bijdehand![]()
een man naar mn hartis gedelete volgens mij. maar het ging iig over wat jij doet als iemand met jou ruzie gaat zoeken bij een feest oid, toen reageerde er zo'n gast met dat ie altijd knokt en iedereen afslaat en een grote badass is. bleek het een of andere 40-jarige zweeftrommelaar te zijn.
---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 22:57 ----------
toch niet gedelete dus
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ruziezoekende-mannetjes-295347/index6.html
aware me with cliffs for repsdat topic was zo epic
en die mensen die lopen te zeiken moet je gewoon hard trollen

Waarom telkens halve gezicht op de foto feedback.
Laat eens zien wat Marcel allemaal regelt