XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waarom zeggen mensen dat zo vaak? Om zich zelf minder slecht te voelen misschien?

heb twee keer iets gehoord sinds ik train en was het iets van je ziet goed dat je dikker bent geworden

en vaak gezeik over voeding inderdaad

niet dat ik me er iets van aantrek

Ik weet nog wel dat toen ik nog niet trainde het storend vond als anderen daar mee begonnen, dan kom je nog dichter bij om de aller aller zwakste te worden.

Zat de hele middag op een terras in Enschede op de markt van het weekend. Doe ook een paar cola lights want zit in me cut en 1 biertje vond ik gewoon wel genoeg. En die irritante mong**l in de bediening daar, langharige zuipstudent, had "grappig" bedoelde opmerkingen "doe eens gek", "weet je het zeker" en andere tamme uitspraken, de hele middag, natte k*t krant.

Behalve als je al duidelijk een kk vet zwijn bent; dan krijg je dat soort opmerkingen niet als je light besteld.

Stoor me voor de zoveelste keer aan hoe je opmerkingen krijgt als je met je voeding bezig bent. En hoe droger je staat hoe meer er komen, dan is het ineens lollig allemaal, maar moet je eens tegen een vetz*k zeggen dat ie moet stoppen met zn bier, of "weet je het zeker" als ie een ijsje besteld op het terras.
35mihk.jpg

Waarom zeggen mensen dat zo vaak? Om zich zelf minder slecht te voelen misschien?

heb twee keer iets gehoord sinds ik train en was het iets van je ziet goed dat je dikker bent geworden

en vaak gezeik over voeding inderdaad

niet dat ik me er iets van aantrek

Zijn negs van andere mensen. Eigenlijk bedoeld om jou slechter en zichzelf dus automatisch beter te voelen, zwaar kansloos als je erbij denkt

Je kan dan of je waarde hoog laten en er niks over zeggen, kan dan ook weer beta overkomen als diegene je echt probeert te kleineren

OF (mijn favoriet)

een sarcastisch grapje maken, uit je verhaal maak ik op dat het over een dikke bediener ging. Je had dus een niet al te gemeen grapje kunnen maken

Of je shirt uitgedaan, abs laten zien en gezegd umad

ye umad

is gedelete volgens mij. maar het ging iig over wat jij doet als iemand met jou ruzie gaat zoeken bij een feest oid, toen reageerde er zo'n gast met dat ie altijd knokt en iedereen afslaat en een grote badass is. bleek het een of andere 40-jarige zweeftrommelaar te zijn.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 22:57 ----------

toch niet gedelete dus
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ruziezoekende-mannetjes-295347/index6.html

Mr 3000 vind dat ik maar weer ziek moet zijn, dan ben ik niet zo irritant en bijdehand :sad:

Waarom telkens halve gezicht op de foto feedback.

Laat eens zien wat Marcel allemaal regelt

Wie is feedback? ziet er leuk uit :roflol:

is gedelete volgens mij. maar het ging iig over wat jij doet als iemand met jou ruzie gaat zoeken bij een feest oid, toen reageerde er zo'n gast met dat ie altijd knokt en iedereen afslaat en een grote badass is. bleek het een of andere 40-jarige zweeftrommelaar te zijn.

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 22:57 ----------

toch niet gedelete dus
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ruziezoekende-mannetjes-295347/index6.html

Hahaha, had toen ik de tekst las al bijna in me broek gepist, toen zag ik dat filmpje, hahahahhahahaaha

groter is beter

Suwardi gebanned ..

Terug
Naar boven