Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lekker rustig :D

Al die fake veroveringen van hem komen mij strot inmiddels ook wel uit.

:D not srs.
of toch wel?:rolleyes:
nah..:D

K*t regen en nog steeds pijn in mijn rug.

Dat heb ik nu al.
Festivals ga ik nog steeds heen en wat feestjes hier in de buurt, dus dat is ook echt niet voorbij, alleen het drugsgebruik is voorbij, maar ook daar zit ik niet mee.

Sorry dat ik het als haat reacties heb opgevat, maar voelde me een beetje aangevallen.

Bedankt voor de felicitaties in ieder geval!

Logisch dat je je aangevallen voelde. Je hebt een hele belangrijke keuze gemaakt. 1 die andere waarschijnlijk niet zouden maken.Want stel je voor dat je niet meer naar feestjes kan. :mad:
Echt he.. Stelletje pubers hier, op je 18e zijn de feestje misschien nog leuk, maar zoals Haatbaardje al zei: op je 23ste ben je daar ook wel uit gegroeid.

Natuurlijk is het idealer om wat ouder te zijn. Maar er zijn echt genoeg faciliteiten om als jonge ouder het ook te redden hoor.
Jullie denken in alles wat beperkt. Maar je vergeet alles wat je er voor terug krijgt.

Ik ben straks 40 en mijn zoon is dan 18. Heerlijk.. Heel leven nog voor mij. Ik zou niet tot die groep 38+ers willen behoren die dan hun 1e kind krijgt.. Dan heb je eindelijk je draai in het leven gevonden,je werk op pootjes etc.: kun je alles opgeven omdat je een kind krijgt.

Zelf zag ik de voordelen van vroeg moeder worden en daar sta ik nog steeds achter.

Ik keur abortus niet af, soms is het ook noodzakelijk. En ik ben alles behalve katholiek.:D

Maar het leven gaat wat verder dan sommige guppie's hier schijnen te denken. Het houdt echt niet op als je niet kan stappen hoor.

Mijn zoon is nu bijna 6, ik heb mijn handen weer steeds vrijer. Het is 2/3 jaar ploeteren met 4 gaan ze naar school en heb je weer veel tijd voor jezelf. Wat is nou 4 jaar?

Die 4 jaar is niets.
En net zoals jij zegt er zijn genoeg faciliteiten om het te redden, wat betreft die abortus.

Ja, soms is het nodig en ook bij ons is het even kort ter sprake gevallen, maar we vinden er samen voor zorgen een betere oplossing.
En hoezo kun je niet meer uitgaan?

Ik kan alles nog doen en laten wat ik wil, behalve uitslapen.

Fuuuuuu gezakt voor mijn rijexamen!!!
Feels bad om de afgelopen zondagen, voor niets, gewerkt te hebben :(

Ik heb het kindje weg laten halen toen ik 18 was. Wou het eigenlijk houden maar niet gedaan..

Tja wat is 4 jaar. Laatst dacht ik er zo over. Ik ben bijna 20 jaar en dat zit eigenlijk een goeie 1/4e van je leven er al op. En dat is best veel 1/4e

Wat een heerlijk weer vandaag

1319347429001.jpg

[/sarcasm]

4 jaar op je leven valt mee .. maar 4 jaar in je pubertijd vind ik wel veel :D

bijna catfight in de sportschool. :mad: bitches.

Kneiter moe ... even middag dutje doen :)

gecheat vandaag :(

Dry Needling.

Terug
Naar boven