Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat een super ongelofelijk schijtbaggerk*tweer! -.-'
Waar blijft die zomer nou?!

Bish vertrekt naar dour festival vandaag zonder mij.. Worden leuke dagen :(

K*tmuis in onze keuken, studentenhuis ftw! Kan ik daar de hele dag mee bezig zijn.

Uitgescholden door een van mijn collegas voor kankerhomo, nu is hij geen collega meer :(

Ik moet nog tot 19u werken! 11u werken is veel te lang! :(

Diarree van creatine, zoals altijd. Ook merk ik dat het geen effect op me heeft, waarom gebruik ik het nog :( :( :(

Ik zit nu ook in m'n bulk met crea en al en merk ook wel dat m'n ontlasting niet super hard is, geen diarree maar ook geen goed vaste drol. Verder maakt het niet veel uit toch?

Ik los 't goed op. Ik gebruik nu Epic, zitten 3 soorten creatines in van B&F. Hierna ga ik gewoon normale creatine monohydraat of hoe het ook heet.

Ik los 't goed op. Ik gebruik nu Epic, zitten 3 soorten creatines in van B&F. Hierna ga ik gewoon normale creatine monohydraat of hoe het ook heet.

Heb ook Epic.. ik ga de pot zowiezo opmaken en dan ff zonder doen, kijken of het dan ophoud.

Dit account is geblokkeerd
Waarom wordt dit weergegeven?
Het kan zijn dat het account door iemand anders is gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.
Wat moet er gedaan worden?
Er wordt gevraagd om een paar stappen te voltooien om het eigendom van het account te bevestigen en het wachtwoord te wijzigen voor het geval iemand anders toegang heeft tot het account. Het duurt maar een paar minuten om de blokkering van het account op te heffen.
De accountinstellingen zijn opgeschoond
Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Heb ik ook op een van m'n emails om de een of andere reden 3 keer op hetzelfde account gebeurt, terwijl ik altijd het ww heb veranderd. En mijn andere emails niet wtf?

Heb ik ook op een van m'n emails om de een of andere reden 3 keer op hetzelfde account gebeurt, terwijl ik altijd het ww heb veranderd. En mijn andere emails niet wtf?

ja krijg hopelijk binnen 24 uur een code, anders ga ik echt een potje janken

en 430303003 bedrijven bellen, HvA bellen en andere stomme dingen fuu

kan nu ook geen matches vinden op POF:o

Terug
Naar boven