- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Point Of Fjiewj ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Point Of Fjiewj ja.
Slager, ben wel het hulpje

Slager, ben wel het hulpje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Best wel lange dagen in de week. Meestal tussen 7.00-7.30u beginnen en tussen 18.30-19.00u stoppen. 's middags 15-30min pauze om te eten.
?Slager, ben wel het hulpje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Best wel lange dagen in de week. Meestal tussen 7.00-7.30u beginnen en tussen 18.30-19.00u stoppen. 's middags 15-30min pauze om te eten.
Niet echt. €7.8/uurverdient het goed? werd 2-3 jaar geleden gevraagd ervoor omdat mn moeder goed bevriend is met de slager in onze buurt, had destijds nee gezegd en er best spijt van gehad
In belgie is dat srs aan de lage kantNiet echt lol
inb4 3 paginas over de lonen in Belgie

Niet echt. €7.8/uur
Ik kan ander werk zoeken als ik wil, maar ik vind het chill daar. Leuke werkomgeving.
En ik werk een groot deel in het zwart. Vorige maand 20 uur aangegeven terwijl ik bijna 50€ had gewerkt

Niet echt. €7.8/uur
Ik kan ander werk zoeken als ik wil, maar ik vind het chill daar. Leuke werkomgeving.
En ik werk een groot deel in het zwart. Vorige maand 20 uur aangegeven terwijl ik bijna 50€ had gewerkt
Wat is dat wit spul in gehakt? Gemalen pezen?In belgie is dat srs aan de lage kant
heb tijdje geleden trouwens mijn loonbrief ergens gepost
Is idd laag voor vast werk. Maar slagers hebben het d8 ik nogal moeilijk de laatste tijd door concurrentie van supermarkten, wat het wellicht verklaard.Heeft Marcel je weer langs achter genomen?
Marcel hou je eens in, dat doe je toch niet 
ik verdien 50 cent meer en ben 2 jaar ouder
k*tbelg

Ach, echt moe wordt je er natuurlijk niet van, van op een stoel te zitten en naar de knappe chicks te kijken 

Ik heb als redder in de weekends in het ene zwembad 20 euro per uur en in een ander zelfs 21,60 euro per uur verdiend,
Nu is het zo goed als overal 10 euro per uurAch, echt moe wordt je er natuurlijk niet van, van op een stoel te zitten en naar de knappe chicks te kijken
![]()

wel vervelend als je een boner krijgt van een 15 jarige chick en dat je vervolgens heel raar gaat zitten om alles te verbergen![]()