AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik verdien 50 cent meer en ben 2 jaar ouder:mad:

k*tbelg

:o
:trollface:

heb ook bij keurslager gewerkt achter de balie.. Vond het maar niks, werd ook gek van mijn baas die echt alleen maar over bowlen kon praten. Damn hoe snel wil je nieuwe medewerkers wegjagen. Verdiende ook niet heel veel btw.
Bij mij werken er wel chille mensen. De beenhouwer is een oudere man van iets in de 60jaar en daar lach ik mij soms kapot mee :p

Wat is dat wit spul in gehakt? Gemalen pezen?
En bij préparé wellicht het zelfde?

Ken -18 jarigen die meer verdienen :p Is idd laag voor vast werk. Maar slagers hebben het d8 ik nogal moeilijk de laatste tijd door concurrentie van supermarkten, wat het wellicht verklaard.

pezen idd, maar bij prepare zie je die normaal niet? Of toch amper

Of random junk als het van grootwarenhuizen komen :D

En ik werk als jobstudent, niet vast ;) Ik studeer nog

Ik heb als redder in de weekends in het ene zwembad 20 euro per uur en in een ander zelfs 21,60 euro per uur verdiend, :trollface:

Nu is het zo goed als overal 10 euro per uur :( Ach, echt moe wordt je er natuurlijk niet van, van op een stoel te zitten en naar de knappe chicks te kijken :o
Met mijn goddelijk body zou ik makkelijk het dubbel kunnen verdienen :trollface:

Laatst bewerkt:
Ik werk ook als slager bij Koopmans.
7.80 is best veel, maar zal wel liggen aan Belgie en het feit dat je gedeeltes zwart werkt

2 spelfouten in je Engelse sig?

tumblr_m1r107fpxp1qfajhr.jpg

Niet echt. €7.8/uur
Ik kan ander werk zoeken als ik wil, maar ik vind het chill daar. Leuke werkomgeving.
En ik werk een groot deel in het zwart. Vorige maand 20 uur aangegeven terwijl ik bijna 50€ had gewerkt

Dat is wel srs aan de lage kant idd. Ik krijg op mijn vakantiejob 10/u en dat is gewoon meestal echt chill werk. Weekendwerk krijg ik 90 euro per keer maar ik ben wel van 5u s'ochtends tot 3u 's middags weg. 2 uurtjes in de vrachtwagen dus ik denk dat ik ongeveer een uur of 7-8 werk. Verder kan ik ook vaak nog in de vakantie een ander zwart werk gaan doen voor 10/u.

Maargoed als je het leuk vindt is er geen reden om te veranderen he. Misschien wel eens wat opslag vragen?

Dat is wel srs aan de lage kant idd. Ik krijg op mijn vakantiejob 10/u en dat is gewoon meestal echt chill werk. Weekendwerk krijg ik 90 euro per keer maar ik ben wel van 5u s'ochtends tot 3u 's middags weg. 2 uurtjes in de vrachtwagen dus ik denk dat ik ongeveer een uur of 7-8 werk. Verder kan ik ook vaak nog in de vakantie een ander zwart werk gaan doen voor 10/u.

Maargoed als je het leuk vindt is er geen reden om te veranderen he. Misschien wel eens wat opslag vragen?
Zou echt niets voor mij zijn om 5u beginnen :o Ik vind 7u al vroeg!!
Bij elke nieuw contract (1x/jaar) krijg ik opslag

M'n psycho ex die de hele tijd maar smsjes blijft sturen dat ze me terug wilt.
Is verdomme al 5 maanden uit, get over it.

:mad:

Terug
Naar boven