- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
ik verdien 50 cent meer en ben 2 jaar ouder
k*tbelg

Bij mij werken er wel chille mensen. De beenhouwer is een oudere man van iets in de 60jaar en daar lach ik mij soms kapot meeheb ook bij keurslager gewerkt achter de balie.. Vond het maar niks, werd ook gek van mijn baas die echt alleen maar over bowlen kon praten. Damn hoe snel wil je nieuwe medewerkers wegjagen. Verdiende ook niet heel veel btw.

pezen idd, maar bij prepare zie je die normaal niet? Of toch amperWat is dat wit spul in gehakt? Gemalen pezen?
En bij préparé wellicht het zelfde?
Ken -18 jarigen die meer verdienenIs idd laag voor vast werk. Maar slagers hebben het d8 ik nogal moeilijk de laatste tijd door concurrentie van supermarkten, wat het wellicht verklaard.
Of random junk als het van grootwarenhuizen komen

En ik werk als jobstudent, niet vast
Ik studeer nogMet mijn goddelijk body zou ik makkelijk het dubbel kunnen verdienenIk heb als redder in de weekends in het ene zwembad 20 euro per uur en in een ander zelfs 21,60 euro per uur verdiend,
Nu is het zo goed als overal 10 euro per uurAch, echt moe wordt je er natuurlijk niet van, van op een stoel te zitten en naar de knappe chicks te kijken
![]()

Laatst bewerkt:

Ach, echt moe wordt je er natuurlijk niet van, van op een stoel te zitten en naar de knappe chicks te kijken
?

sure bro