- Waardering
- 1.015
M'n psycho ex die de hele tijd maar smsjes blijft sturen dat ze me terug wilt.
Is verdomme al 5 maanden uit, get over it.
![]()
Ik heb het gewoon nog niet kunnen afsluiten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
pics?M'n psycho ex die de hele tijd maar smsjes blijft sturen dat ze me terug wilt.
![]()

![]()
Vuile klote flikken hebben weer niets anders te doen dan mensen te kloten...
Maar deze keer laat ik het niet gewoon gebeuren. Mr de motoagent had namelijk te weinig profiel op zijn achterband (duidelijk zichtbaar) voorband heb ik niet gezien.
Heb 2 vraagjes: is in België overtreding 4de graad, niet? Zijn agenten niet verantwoordelijk voor het onderhoud van hen eigen moto?
Ik weet dat ze sowieso verplicht zijn hen moto te controleren voor ze vertrekken dus sowieso niet in orde.
Straks ga ik klacht gaan indienen over zijn banden. Weet enkel niet of ik dat gewoon bij de Politie moet gaan doen of bij comité P. Anyway, die klootzakken es terugpakken. Ze kloten ons al genoeg. Burgers zouden ook voor het kleinste dat de politie misdoet een klacht moeten gaan indienen. Tegen ons doen ze dat toch ook.
.Geen foto genomen, wist niet eens dat die kl***zak boete ging geven... Krijg vandaag boete in bus, hij had niet eens gezegd dat hij er 1 ging geven.MKayy, heb je dan foto's genomen of iets dergelijks van die band? Ik zou het zo laten kerel. Tenzij je iets van bewijs hebt. Ze doen ook maar hun werk. En eerlijk gezegd ga je er helemaal nergens mee komen maar hou me op hoogte.
Hé bro, een gelukkige verjaardag!MKayy, heb je dan foto's genomen of iets dergelijks van die band? Ik zou het zo laten kerel. Tenzij je iets van bewijs hebt. Ze doen ook maar hun werk. En eerlijk gezegd ga je er helemaal nergens mee komen maar hou me op hoogte.

in b4 boefkicks en epic vainsDokter heeft de foute vorm van vitamine b12 voorgeschreven en voor de werkzame vorm heb ik WEL een recept nodig. Weet niet hoe ik hier aan moet beginnen met dit uit te leggen. Echt waar de medische wereld is shit bagger en je moet alles zelf oplossen, tenzij je een verkoudheid hebt daar kennen ze wel wat van!
in b4 boefkicks en epic vains
Waarom moet je b12 pakken?
muscletotaal doet het niet en zit te kijken hoe ik het beste mn UB kan scheren (no homo) om sneller te bruinen