AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol: dat zegt zij ook.

Vuile klote flikken hebben weer niets anders te doen dan mensen te kloten...:mad:

Maar deze keer laat ik het niet gewoon gebeuren. Mr de motoagent had namelijk te weinig profiel op zijn achterband (duidelijk zichtbaar) voorband heb ik niet gezien.
Heb 2 vraagjes: is in België overtreding 4de graad, niet? Zijn agenten niet verantwoordelijk voor het onderhoud van hen eigen moto?
Ik weet dat ze sowieso verplicht zijn hen moto te controleren voor ze vertrekken dus sowieso niet in orde.

Straks ga ik klacht gaan indienen over zijn banden. Weet enkel niet of ik dat gewoon bij de Politie moet gaan doen of bij comité P. Anyway, die klootzakken es terugpakken. Ze kloten ons al genoeg. Burgers zouden ook voor het kleinste dat de politie misdoet een klacht moeten gaan indienen. Tegen ons doen ze dat toch ook.

Ik heb het gewoon nog niet kunnen afsluiten

Yoda_SWSB.jpg

A connection, I see it.

Vuile klote flikken hebben weer niets anders te doen dan mensen te kloten...:mad:

Maar deze keer laat ik het niet gewoon gebeuren. Mr de motoagent had namelijk te weinig profiel op zijn achterband (duidelijk zichtbaar) voorband heb ik niet gezien.
Heb 2 vraagjes: is in België overtreding 4de graad, niet? Zijn agenten niet verantwoordelijk voor het onderhoud van hen eigen moto?
Ik weet dat ze sowieso verplicht zijn hen moto te controleren voor ze vertrekken dus sowieso niet in orde.

Straks ga ik klacht gaan indienen over zijn banden. Weet enkel niet of ik dat gewoon bij de Politie moet gaan doen of bij comité P. Anyway, die klootzakken es terugpakken. Ze kloten ons al genoeg. Burgers zouden ook voor het kleinste dat de politie misdoet een klacht moeten gaan indienen. Tegen ons doen ze dat toch ook.

MKayy, heb je dan foto's genomen of iets dergelijks van die band? Ik zou het zo laten kerel. Tenzij je iets van bewijs hebt. Ze doen ook maar hun werk. En eerlijk gezegd ga je er helemaal nergens mee komen maar hou me op hoogte :).

MKayy, heb je dan foto's genomen of iets dergelijks van die band? Ik zou het zo laten kerel. Tenzij je iets van bewijs hebt. Ze doen ook maar hun werk. En eerlijk gezegd ga je er helemaal nergens mee komen maar hou me op hoogte :).
Geen foto genomen, wist niet eens dat die kl***zak boete ging geven... Krijg vandaag boete in bus, hij had niet eens gezegd dat hij er 1 ging geven.
Ik ga het zo ver drijven als ik kan. Betaal eventueel met plezier zelfs een advocaat hiervoor. Ik ben het beu, is al 3de maal dat ze me kloten met iets belachelijks.
1. Kopie van papieren
2. 1km/h te snel
3. 'onaangepaste' kledij
Ik ga eerst bij politie klagen over die boete, als boete niet wegvalt begin ik over zijn banden. En ik ga ze niet laten wegkomen met 'we zullen die banden meteen laten vervangen'. Mij kloten ze met minimale dingen awel, zij met 4de graad overtreding mogen ook de gevolgen dragen. Niet meer dan normaal.
Ze denken dat ze zelf boven de wet staan en doen niets anders dan mensen kloten.

Hé bro, een gelukkige verjaardag! ;)

Dokter heeft de foute vorm van vitamine b12 voorgeschreven en voor de werkzame vorm heb ik WEL een recept nodig. Weet niet hoe ik hier aan moet beginnen met dit uit te leggen. Echt waar de medische wereld is shit bagger en je moet alles zelf oplossen, tenzij je een verkoudheid hebt daar kennen ze wel wat van!

Vanmorgen al m'n eten vergeten mee te nemen naar het werk.. hele ochtend tot middag pauze moeten doen met 3 kopjes thee en een sinaasappel ..

Dokter heeft de foute vorm van vitamine b12 voorgeschreven en voor de werkzame vorm heb ik WEL een recept nodig. Weet niet hoe ik hier aan moet beginnen met dit uit te leggen. Echt waar de medische wereld is shit bagger en je moet alles zelf oplossen, tenzij je een verkoudheid hebt daar kennen ze wel wat van!
in b4 boefkicks en epic vains

Waarom moet je b12 pakken?

Ik ga zo me school een mail sturen, door 1 achterlijke toets die ik 2 keer heb herkanst (in de les echt NIKS van de theorie behandeld) alleen maar domme dingen gedaan mis ik nu 7,5 studiepunt. En heb voorlopig negatief studieadvies, wat een fl**kers.

grmbl... pijn in mijn onderbeen (vlak onder de knie) bij het deadliften :( Kwam niet verder dan een double.

muscletotaal doet het niet en zit te kijken hoe ik het beste mn UB kan scheren (no homo) om sneller te bruinen

Terug
Naar boven