AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik dacht ik ga ff naar de kapper op vrijdag de 13e, ah fijn mijn standaart kapper kon pas over een tijdje dus ik dacht laat ik even een andere sahbe proberen. Ik vraag om zelfde kapsel bij te knippen, oh nee ZOEF standje 1 langs de zijkanten nu lijk ik op metz.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] alleen dan zonder de vlechtjes...

bye bye solicitaties.. maar gelukkig word oma'tjes beroven nu wel easy mode

Slaat nergens op, ik heb t altijd kort en opgeschoren en nergens last van, ligt ook aan je kop en hoe je over komt:rolleyes:

Gebruik ik aaaaaaaltijd. Wel goed op de tijd letten.
Te kort word je maar half onthaard en bij te lang gaat het achteraf ziek burnen.

Haha burnen heb ik geen last van, wel af en toe van die mini haartjes die blijven zitten

http://www.drogisterij.net/Verzorging-Lichaam-Veet-in-shower-ontharingscreme-gevoelige-huid/P/179778

habe ich

bruin worden heb je melanotan voor of gewoon huidtype 3:o

Ik ga zo me school een mail sturen, door 1 achterlijke toets die ik 2 keer heb herkanst (in de les echt NIKS van de theorie behandeld) alleen maar domme dingen gedaan mis ik nu 7,5 studiepunt. En heb voorlopig negatief studieadvies, wat een fl**kers.

Probeer afspraak te maken met de studieadviseur of de desbetreffende docent, via de mail maak je minder kans.

Probeer afspraak te maken met de studieadviseur of de desbetreffende docent, via de mail maak je minder kans.

Ik ga een mail sturen naar me SLBER voor een gesprek, als ik een gesprek aan zou gaan met de docente weet ik nu al dat ze haar fouten niet toegeeft.

:fuu: heb snoepkick maar geen snoep in huis

Dan maar imodium instant leeg maken, das ook lekkah

ging bijna knockie met squatten, epic geluk, nadeel van homegym, geen spotters

Haha burnen heb ik geen last van, wel af en toe van die mini haartjes die blijven zitten

http://www.drogisterij.net/Verzorging-Lichaam-Veet-in-shower-ontharingscreme-gevoelige-huid/P/179778

habe ich

bruin worden heb je melanotan voor of gewoon huidtype 3:o
ik word wel bruin hoef geen spul te hebben ervoor, 100 euro 30 mg voor 40 euro zonnebank ben ik al eeen n*ger laat staan de sides van m2 (misselijkheid) ben nu misselijk en het is echt geen pretje :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jul 2012 om 18:41 ----------

Ik ga een mail sturen naar me SLBER voor een gesprek, als ik een gesprek aan zou gaan met de docente weet ik nu al dat ze haar fouten niet toegeeft.
Misschien als je verder cut dat ze inziet dat je buff en shredded bent en zo je cijfer omhoog helpt?

win=win

sinds mn chick weg is ben k kapot geil man :fuu:

filmpje uit men sig is gedeleted fuuuuuu

dankzij deze post

Iedereen heeft liefde nodig, wij zijn best een sociale diersoort. Maar door er niet in te geloven ga je er nooit komen man.

al heel de nacht in dwangdenken geraakt.

ik geloof er niet in, ik bezie het als een samenspel van hormonen, ms is het daarom dat ik al meer 2 jaar nog niks voor een meid gevoeld heb buiten coïtusual attraction?

Laatst bewerkt:
Maar het is ook niets anders dan een chemische reactie van hormonen.
Het leven is ook niets anders dan eten slapen en voortplanten, alle gevoelens en emoties zijn er alleen maar zodat we die 3 dingen blijven doen.

Dat ik wakker werd en volledig onder die k*t muggen bultjes zit :mad: Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....
Ik lijk GVD wel een grindtegel :o

Maar het is ook niets anders dan een chemische reactie van hormonen.
Het leven is ook niets anders dan eten slapen en voortplanten, alle gevoelens en emoties zijn er alleen maar zodat we die 3 dingen blijven doen.

Dat is het punt, en de sad meaning/process of life. En het sluit aan met wat ik in een ander topic gepost heb.

Het probleem is dat als je de magie doorprikt en niet in een almachtig sprookje gelooft het allemaal desillusionerend is.
Snap precies nu pas de quote "Happiness in intelligent people is the rarest thing I know."

Laatst bewerkt:
Maar Calyptus, jij bent toch niet intelligent? :D

Vanmorgen 5:45 in bed, nu weer op om te werken.

:(

Terug
Naar boven