AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik had bij benzinestation BP gesolliciteerd, word ik gebeld en zegt die je krijgt 4,50 bruto.

:roflol:

Een van de rijkste benzinestations en ze geven me minimumloon, morgen sollicitatiegesprek maar no way dat ik ga

**** man alle kwark was op, ik even naar de dichtstbijzijnde supermarkt, is alleen die dure shit van Almhof er nog. Daar dus maar een bak van meegenomen, had er ook 2 van bij de Aldi kunnen halen :mad:

Ik had bij benzinestation BP gesolliciteerd, word ik gebeld en zegt die je krijgt 4,50 bruto.

:roflol:

Een van de rijkste benzinestations en ze geven me minimumloon, morgen sollicitatiegesprek maar no way dat ik ga
Ze moeten ergenst op verdienen :p. alhoewel 4,50 voor beetje stilstaan en zitten achter de kassa, klinkt niet slecht :p

Lloret, niet cherso. Reis + verblijf mag je zelf betalen maar dan heb je wel een chille vakantie met 6 anderen :cool:

Oh Lloret, dan kan ik jullie wegwijs maken :cool: Je moet sowieso naar Bumpers gaan. St trop is ook wel chill. Colossos was niks. Tropics schijnt vet te zijn maar zijn we niet geweest. Have fun in ieder geval ;)

Oh Lloret, dan kan ik jullie wegwijs maken :cool: Je moet sowieso naar Bumpers gaan. St trop is ook wel chill. Colossos was niks. Tropics schijnt vet te zijn maar zijn we niet geweest. Have fun in ieder geval ;)

Klinkt in ieder geval beter dan de regenachtige woonplaats van jou waar ik gister doorheen kwam..

Voel me ziek worden terwijl ik morgen op vakantie ga :(
Denk dat ik mn bed maar in duik.

caf crash EN toch blijf ik maxi intense nemen, snuggerrrr

Pffft moet dit jaar maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag trainen. Zaterdag match en zondag recuperatietraining. Vorig jaar ging het nog net om te combineren met BB maar zal nu wel lastig worden...

Ben je gestopt dan?

Ik begin als het goed is met MER aankomend schooljaar. Geen aanrader?

Bij deze een kleine bump dat ik nog mijn schoolboeken heb van de MER (afgelopen studiejaar) Stap nu over naar fysiotherapie dus ik heb er niet zoveel meer aan.

Al een tijdje niet getraint :( gelukkig morgen er weer tegen aan :D

ik HAAT die recepcioniste op me werk :mad:

Die is al een paar x overspannen naar huis gegaan en als ze er dan is loopt ze te twitchen tegen iedereen :fire:

Stuur dat mens gewoon naar huis joh!

Rustig peer!

Potverdomme me ouders hebben ook whatsapp. Komen ze vannacht zeiken: hoezo was je nog 3 uur snachts online was je uitgegaan?

****ing hell ik haat mijn moeder op dit soort momenten alleen maar klagen. Ze is op vakantie ,belt ze me vandaag op om alleen maar te klagen.

Potverdomme me ouders hebben ook whatsapp. Komen ze vannacht zeiken: hoezo was je nog 3 uur snachts online was je uitgegaan?

****ing hell ik haat mijn moeder op dit soort momenten alleen maar klagen. Ze is op vakantie ,belt ze me vandaag op om alleen maar te klagen.

Gewoon blokkeren en als ze vragen waarom je niet reageert zeggen: goh wat raar niets gekregen. Vervolgens uitproberen of die werkt en dan maar de conclusie trekken dat het niet werkt :D

Of je kan de timestamp functie uitzetten. ;)

Terug
Naar boven