Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aldi 70 cent hnnnng**** man alle kwark was op, ik even naar de dichtstbijzijnde supermarkt, is alleen die dure shit van Almhof er nog. Daar dus maar een bak van meegenomen, had er ook 2 van bij de Aldi kunnen halen![]()
Ze moeten ergenst op verdienenIk had bij benzinestation BP gesolliciteerd, word ik gebeld en zegt die je krijgt 4,50 bruto.
Een van de rijkste benzinestations en ze geven me minimumloon, morgen sollicitatiegesprek maar no way dat ik ga
. alhoewel 4,50 voor beetje stilstaan en zitten achter de kassa, klinkt niet slecht 
hoe doe je dat, heb geen scanner en ga je met lappie naar school?Lol ik heb 2/3 van de boeken in pdf.. alleen Ereader mee naar schoolScheelt me dikke 1000 euro al!
Hij vond er geen zak aan, maar hij vind sowieso niks wat aan, dus zijn mening heeft vrij weinig waarde.

Lloret, niet cherso. Reis + verblijf mag je zelf betalen maar dan heb je wel een chille vakantie met 6 anderen![]()
Je moet sowieso naar Bumpers gaan. St trop is ook wel chill. Colossos was niks. Tropics schijnt vet te zijn maar zijn we niet geweest. Have fun in ieder geval 
Oh Lloret, dan kan ik jullie wegwijs makenJe moet sowieso naar Bumpers gaan. St trop is ook wel chill. Colossos was niks. Tropics schijnt vet te zijn maar zijn we niet geweest. Have fun in ieder geval
![]()
caf crash EN toch blijf ik maxi intense nemen, snuggerrrr

Klinkt in ieder geval beter dan de regenachtige woonplaats van jou waar ik gister doorheen kwam..
Wat moest je er? Of waar was je naartoe opweg?Ben je gestopt dan?
Ik begin als het goed is met MER aankomend schooljaar. Geen aanrader?
Potverdomme me ouders hebben ook whatsapp. Komen ze vannacht zeiken: hoezo was je nog 3 uur snachts online was je uitgegaan?
****ing hell ik haat mijn moeder op dit soort momenten alleen maar klagen. Ze is op vakantie ,belt ze me vandaag op om alleen maar te klagen.