- Waardering
- 563
probeer het maar word me wel moeilijk gemaakt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
probeer het maar word me wel moeilijk gemaakt

Gewoon blokkeren en als ze vragen waarom je niet reageert zeggen: goh wat raar niets gekregen. Vervolgens uitproberen of die werkt en dan maar de conclusie trekken dat het niet werkt
Of je kan de timestamp functie uitzetten.![]()
Hoe doe ik datGewoon blokkeren en als ze vragen waarom je niet reageert zeggen: goh wat raar niets gekregen. Vervolgens uitproberen of die werkt en dan maar de conclusie trekken dat het niet werkt

Potverdomme me ouders hebben ook whatsapp. Komen ze vannacht zeiken: hoezo was je nog 3 uur snachts online was je uitgegaan?
****ing hell ik haat mijn moeder op dit soort momenten alleen maar klagen. Ze is op vakantie ,belt ze me vandaag op om alleen maar te klagen.

Gewoon blokkeren en als ze vragen waarom je niet reageert zeggen: goh wat raar niets gekregen. Vervolgens uitproberen of die werkt en dan maar de conclusie trekken dat het niet werkt
Potverdomme me ouders hebben ook whatsapp. Komen ze vannacht zeiken: hoezo was je nog 3 uur snachts online was je uitgegaan?
****ing hell ik haat mijn moeder op dit soort momenten alleen maar klagen. Ze is op vakantie ,belt ze me vandaag op om alleen maar te klagen.

timestamp uitzetten how? ik ga idd maar blokkeren want dit is niet te doen zo man
Hoe doe ik dat
ben ik gelijk van een hoop gezeur af
---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 10:32 ----------
![]()
timestamp uitzetten how? ik ga idd maar blokkeren want dit is niet te doen zo man

Met iphone: Naar whatsapp, dan instellingen, dan chatinstellingen en dan kan je Tijdstempel aanvinken of afvinken![]()

![]()
Heb gecheckt die shit doet helemaal niks behalve de tijd weghalen naast de vinkjes. Niet de laatst gezien op status
was gisteren bij een maat gaan gamen en drinken. Wat later op de avond komt zijn zusje thuis. Ik had haar paar jaar niet meer gezien en damn ze zag er best goed uit. Nadien elkaar beter leren kennen
Allemaal goed aangeschoten, beginnen zij en haar broer (mijn maat) ruzie te maken. Wat later gingen we slapen, zij zei tegen mij: 'jij slaapt bij mij'. Oké, prima voor mij
wil natuurlijk geen ruzie maken met mijn maat dus was ik maar naar de kamer van zijn broer gegaan met de gedachte nadien naar haar kamer te gaan. Moet je toch wel door de kamer van mijn maat stappen om in de kamer van zijn broer te geraken 
me schakbeker paar dagen laten staan met halve shake erin (vraag niet waarom) maak hem open, gadver wat een pokke lucht komt eruit ruikt naar kots, ging bijna over me nek, ff een grondige schoonmaakbeurt geven.

was gisteren bij een maat gaan gamen en drinken. Wat later op de avond komt zijn zusje thuis. Ik had haar paar jaar niet meer gezien en damn ze zag er best goed uit. Nadien elkaar beter leren kennen
Allemaal goed aangeschoten, beginnen zij en haar broer (mijn maat) ruzie te maken. Wat later gingen we slapen, zij zei tegen mij: 'jij slaapt bij mij'. Oké, prima voor mij
![]()
Ik ging even naar het toilet, komt haar broer mij halen. 'Ik wil niet dat je bij ... slaapt. Slaap maar in het bed van mijn broer'.wil natuurlijk geen ruzie maken met mijn maat dus was ik maar naar de kamer van zijn broer gegaan met de gedachte nadien naar haar kamer te gaan. Moet je toch wel door de kamer van mijn maat stappen om in de kamer van zijn broer te geraken
Vanmorgen werd ik wakker (10.30u), iedereen was al weg en moest alleen ontbijten met mijn maat en zijn zus. Akward
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 13:34 ----------
owja:
http://www.youtube.com/watch?v=dLhFDYQHDQY