XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hé killy :fu:

4tq555.jpg

M"n buurmeisje die al 2 uur lang hetzelfde tokkelt op haar gitaar ..

En, dat ik een bovenaf foto zie van gisteren ( concert Racoon ) lijk echt een dik monster van bovenaf

Hoekhuis, maar ze moet kappen nu.. k*t wijf, ga dan een lied spelen en niet alleen maar 3 snaren laten trillen

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jul 2012 om 21:13 ----------

Waar staat die foto? Misschien kan ik mezelf ook nog miren.

http://www.flickr.com/photos/3fm/7621722192/sizes/o/in/photostream/

Stond aardig dicht bij het podium als ik van bovenaf kijk :P

Ben je gistern avond nog naar Dance tent geweest dan?? Modestep was echt gruwelijk :D

Was gister om 8 uur thuis, was iedereen kwijt, kwam 2 gasten tegen en ben met ze naar huis gefietst ... heb nog een lekkere chick gezoend, haar m'n laatste 2 munten gegeven .. en toen heerlijk van 8 tot half 5 vanochtend geslapen :)

Krachtverlies en fysiek aan gort.. = conclusie na de wo. Hmmz, dubbel gevoel zo na de training. *eigenschulddikkebult*

Je kunt ook niet verwachten dat als je er een tijd tussen uit gaat je op hetzelfde niveau terugkomt dat zou namelijk betekenen dat je jezelf helemaal niet pusht. Dus zie het als iets positiefs. Je zat eerst op een goed niveau. Weer terug opbouwen en hupakee.

Steroids kapot gegooid door mijn vriendin in een agressieve bui.

Soms is het leven zwaar met een vrouw. Maar gewoon even door de zure appel heen bijten. Wil ook niet zelf 3 keer per dag trekke.

Was me shake aan het shaken, zat de dop niet goed, en toen zat me bed onder :(. moet ik me bed weer verschonen :fuu:

M'n hond is erachter gekomen waar ik m'n roids bewaar, heeft het toen kapotgemaakt. Toen likte die het nog op ook :mad:

He stronger than me now

Zit al een half uur in die kleedkamer hier ben misselijk gvd

Ga naar huis?

Terug
Naar boven