Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Met dit warm weer moet ik echt al mijn eten binnen proppen en lijk ik vetter/vochtiger. Nog mensen hier last van?

Sebiet kine, ik ga die rosse sl*t eens goed batsen.

muwahahah

Trainingsmaat heeft volgens mij het idee heel zn vriendekring uit te nodigen om mee te gaan trainen, zo wordt het veelte druk. T is een sportschool, geen disco. 1 of 2 mensen oke, maar nu neemt ie er weer 1 mee.

Trainingsmaat heeft volgens mij het idee heel zn vriendekring uit te nodigen om mee te gaan trainen, zo wordt het veelte druk. T is een sportschool, geen disco. 1 of 2 mensen oke, maar nu neemt ie er weer 1 mee.
waarom dump je je faggy partner niet je hoeft niet perse samen met 1 iemand te trainen gast :rolleyes:

waarom dump je je faggy partner niet je hoeft niet perse samen met 1 iemand te trainen gast :rolleyes:
Klopt, toen ik zonder hem ging, ging me training ook lekkerder vond ik, maar hij wilt nooit in z'n eentje. Waarschijnlijk, houd hij het ook niet lang vol. en stopt hij er in 1 of 2maanden mee, en dan kan k rustig in me eentje trainen :p

300 schilderijen in een container moeten laden, 50 euro verdiend.

Gezicht verbrand + zijkanten pecs, alles ingesmeerd maar daar blijkbaar vergeten..lol

oja, en zit nu aan me 3e raketijsje :X

Laatst bewerkt:
Fotografe afgezegt en nu kan ik waarsch geen fatsoenlijke foto's schieten voor de contest :( gvd :mad:

Kan me er echt niet toe zetten om richting de gym te fietsen nu ... ben echt gesloopt, half 5 er elke ochtend uit, en dan tot 4 uur doorwerken gaat 'm echt niet worden ... damn .. hopelijk morgen..

Beta post hierboven maar niet nagekomen :)

Uiteindelijk een schepje maxi in m'n mik gedouwd, en even keihard lopen knallen in de gym :) Feels good..

Terug
Naar boven