Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Nee gaat vanzelf wel over
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met dit warm weer moet ik echt al mijn eten binnen proppen en lijk ik vetter/vochtiger. Nog mensen hier last van?
Sebiet kine, ik ga die rosse sl*t eens goed batsen.
muwahahah
waarom dump je je faggy partner niet je hoeft niet perse samen met 1 iemand te trainen gastTrainingsmaat heeft volgens mij het idee heel zn vriendekring uit te nodigen om mee te gaan trainen, zo wordt het veelte druk. T is een sportschool, geen disco. 1 of 2 mensen oke, maar nu neemt ie er weer 1 mee.

Klopt, toen ik zonder hem ging, ging me training ook lekkerder vond ik, maar hij wilt nooit in z'n eentje. Waarschijnlijk, houd hij het ook niet lang vol. en stopt hij er in 1 of 2maanden mee, en dan kan k rustig in me eentje trainenwaarom dump je je faggy partner niet je hoeft niet perse samen met 1 iemand te trainen gast![]()

Met dit warm weer moet ik echt al mijn eten binnen proppen en lijk ik vetter/vochtiger. Nog mensen hier last van?
gast xD geniet van de zon man nu die er is.300 schilderijen in een container moeten laden, 50 euro verdiend.

:S hoe the **** doe je dat? ik heb 4 eetlepels olijfolie naar binnen geschoven met 200 g havermout en ik ben ****ing misselijk en kan echtr nooit meer dan 150 gram rijst eten in een keerNope geen last van, net nog 500gram rijst en een blik tonijn naar binnen geschoven.![]()
Nope geen last van, net nog 500gram rijst en een blik tonijn naar binnen geschoven.![]()
hoeveel ongekookt is dat ong? 200gram?