AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:S hoe the **** doe je dat? ik heb 4 eetlepels olijfolie naar binnen geschoven met 200 g havermout en ik ben ****ing misselijk en kan echtr nooit meer dan 150 gram rijst eten in een keer

Gewoon lekker bodybuilding filmpjes kijken, kan met water erbij en met een half uurtje heb ik 't op. Erge vindt ik nog, dat ik na een klein uurtje weer honger heb...

:eek: hoeveel ongekookt is dat ong? 200gram?

Ik eet straks maar 50g ongekookte rijst :sad:

Geen idee bro, 150gram ongekookt is 350gram gekookt. Maar daar heb ik veel te weinig op moment.

OT: ik ben een faalbaas, gefaald op 240 deadlift.. :yell:

tiefuszooitjeopscheveningen.jpg

asociale nederlanders

Kreeg me eten niet op.. Feelsbadman.jpg

Achterkant van de onderbenen wil niet bijkleuren. 2 melkflesjes

m'n kop verbrand afgelopen weekend, nu gaat m'n lip vervellen, en is ie in het midden gescheurd ... feels bad .. kan alleen maar koude meuk naar binnen werken

Ik heb echt geen moeite om aan m'n kcals te komen hoor... Blij dat ik gestopt ben met cutten :o

zometeen naar de kapper, geen zin in :(

het is kapot warm ik ga dood ben naar buiten gegaan en dan wat eiwitten halen bij de aldi en ik ga hier nu dood :fuu: douchen, ramen open en thuis zitten.

20 min in park vind ik genoeg

Waarom de hele dag thuis zitten? go outside!

Nee, ****ing zon krijg ik kanker van.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 16:26 ----------

zometeen naar de kapper, geen zin in :(

Dat met dit weer, lekker zweten zo en al die haartjes die op jouw huid blijven kleven, hihi.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 16:31 ----------

Heb een heleboel haartjes langs één kant die aan het uiteinden grijs zijn :fuu:

Ik ging bijna deaud tijdens het trainen geloof ik, duizelig, steken rond m'n hartstreek en begon meer te bibberen dan dokter bibber en prins claus in z'n hoogtij dagen bij elkaar. Breek nooit een training af, maar leek me verstandig om dit keer maar de handdoek in de wasmachine te gooien and call it a day. /p*ssy

Nee, ****ing zon krijg ik kanker van.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 16:26 ----------

Dat met dit weer, lekker zweten zo en al die haartjes die op jouw huid blijven kleven, hihi.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Jul 2012 om 16:31 ----------

Heb een heleboel haartjes langs één kant die aan het uiteinden grijs zijn :fuu:
Het enigste voordeel is dat het wat koeler is dan dat me haar eerst was.
Maar het nadeel is weer, als ik ga douchen en me haar wassen, komt er nog 100kilo vanaf:mad:

Aan de schijt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

feelsbatman

jezus was net een feest. Alleen maar n*gers en wangsters en van die cumdumpster sl*tten. En ik kende ook niemand behalve 1 meisje waarvoor ik daar heen ging. spijt als haren op me hoofd dat ik daar naar toe ben gegaan ugh.

wat is er erg aan sl*tten?

Terug
Naar boven