AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dammit, m'n bek heeft de hele nacht gebloed ... hele mond rood ...

Zeker weten dat je vriendin niet ongesteld is?

:trollface:

week 2 dat ik triceps niet kan trainen, aanhechting bij elleboog doet facking pijn :mad:

Zit al de hele tijd te twijfelen over m'n nieuwe trainingsschema stronglifts :(

Nu 2 x getraind en beiden waren vrij licht en saai maar moet voor sommige oefeningen de vorm nog 'leren', bij mijn oude split had ik echt het gevoel dat ik lekker getraind had.

Vinden jullie stronglifts het waard? Ik wil sneller groeien :o en die eerste paar weken licht trainen zijn k*t :(

Training ging ekt k*t, kon nog net 8 reps maken 120 fullsq:(

Belt de postbode aan, doe je de deur open, loop je terug had mijn hond mijn maaltijd al half opgegeten.

Dus nu weer nieuwe maken, heb de rest in haar bakje gegooid en zij mag er naar kijken totdat ik mijn eten klaar heb gemaakt en opgegeten heb en daarna gooi ik het weg:trollface:

:fuu: nieuwe ava is f*cking mini! Hoe krijg ik hem zo groot als mijn vorige? Of Gewoon terug mijn vorige pakken?

edit: opgelost, stond in png, moest in jpeg staan

Laatst bewerkt:
Warmte :( zweet me nu al kapot .. loop in boxer door het huis heen ..

ja ik ook ik krijg het gevoel dat water drinken geen nut meer heeft omdat het er toch weer uit gaat

maar dat is niet waar

maar zo voelt het wel

haha inderdaad, ga rond 3 uur maar eens trainen, en dan de rest van de middag / avond lekker buiten in het zonnetje liggen .. genieten van m'n kwark / vruchten sorbet :)

haha inderdaad, ga rond 3 uur maar eens trainen, en dan de rest van de middag / avond lekker buiten in het zonnetje liggen .. genieten van m'n kwark / vruchten sorbet :)

wat een k*ttijd om te trainen haha..

trouwens whey ijs straciatella is ****ing lekker

vruchten sorbet...:( nice dat ik pas zondag mag junken van mezelf:treuren:

Hood, heb gewoon Kwark met melk en aardbei/kersen geblenderd, en daar nog een schep whey doorheen gegooid :) Even in de diepvries ( uurtje ) En dan vreten :D

@ Vincenzio, onze sportschool ligt onder een wooncentrum, de zon staat nu nog op de achterkant van het gebouw, en vanavond ( na 5 uur ) staat die vol op de voorkant/bovenkant ... dan is het helemaal niet meer vol te houden

Vlieg-respawn plekken in de keuken en berging :fuu:
Met n vliegenzapper erachteraan like a pro-tennister :p

Terug
Naar boven