AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Model 2 en 3 zijn opzich wel nice.

:d

Beetje op internet hierover gelezen en blijkt dus dat vele 'kenners' zeggen dat het Chinese troep is en dat de 270euro alsnog te duur is voor die horloges.. lol

Laatst bewerkt:
vandaag naar antwerpen geweest, altijd leuk zoiets. Maar als k thuis ben, heb ik altijd zoveel eten mee :p weer een zak chips (die kaasballetjes van cheetos :D) en chocola. feels bad.

owjaa voor de mensen die een horloge zoeken, in antwerpen heb je rolex's voor maar 36,000 euro, kan je niet laten liggen toch?

Waar ben je geweest in antwerpen?

Waar ben je geweest in antwerpen?
Als je uit station komt, die grote winkel straat in, en in de wat rijkere buurt geweest. polo gekocht van RL. toen zag k ook die rolex's :p En toen op het station wat gegeten. Kwam er een zwerfer om geld vragen, kreeg niks, ging ie friet uit de prullenbak graaien :eek:

Volgende week voor de 6e week op rij, op dezelfde afdeling op het werk :(

Model 2 en 3 zijn opzich wel nice.

:d

Beetje op internet hierover gelezen en blijkt dus dat vele 'kenners' zeggen dat het Chinese troep is en dat de 270euro alsnog te duur is voor die horloges.. lol

Model 1, 5 en 9 zijn ook nice imo. Chinese troep voor 1600,-?

ik ga denk ik cutten omdat ik niet elke dag goed kan eten, te moe vaak.

heb nog een maand tot mn school begint, kijken wat ik kan doen met eca stack en ketose

dankzij die ****ing risperdal ben ik niet alleen 3kg bij op 4 dagen maar vind ik ook geen fl**ker meer interessant.

En ik heb iets op mn lul gevonden dat niet zo lief lijkt.

inb4 dikke haat bash

Laatst bewerkt:
:fire:
Ga je speciaal gisteren niet gaan trainen omdat zaterdag betere dag is om te trainen omwille van het weer.
Kom je vandaag toe om 18.20, hangt ie een ****ing briefje van vandaag zijn we uitzonderlijk gesloten om 18 uur:mad:
Who the **** gaat er nu dezelfde dag op voorhand gaan kijken of het open is? --

Irritaties op het werk.....

gisteren geen benen en rug getraind, voelt dan altijd of ik nooit heb getraind, zo'n soort gevoel.

wat ben k toch een badboy, er staat: "wat heeft jouw dag vandaag verpest" maar ik post het wat niet vandaag was :evil2:

2 uur geslapen, kon gwn niet in slaap komen. Nu de hele dag werken:(

Energydrank er in dan maar:o

Last van me shoulders/elbows/forearms & lower back.
Echt verkeerde pijn :(
Voor het eerst in 4 (?) jaar maar eens een rustweek. (proberen)

Uk kan niet slapen omdat ik zo geil ben. A bient^ot.

je kan altijd nog fappen op foto's van arnodsi
wtf :scratch:

dan kan je nog beter een dooie eend nken
:sad:

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 10:47 ----------

Last van me shoulders/elbows/forearms & lower back.
Echt verkeerde pijn :(
Voor het eerst in 4 (?) jaar maar eens een rustweek. (proberen)
Sterkte bro!
Nog nooit een rustweek gehad door ziekte/examens/... ? :eek: zwaar jelly

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 10:55 ----------

:roflol::roflol::roflol:
ik heb een '3' gekregen op mijn side chest van stronglifter omdat mijn pose zo gezegd slecht is!
:roflol: K*t 17 jarige puber, wil zijn foto's dan wel eens zien :roflol:
alsof iedereen hier een pro atleet is xD

zit te twijfelen of ik zal trainen vandaag... gister zware rugtraing gehad, zelfs me kont doet pijn???

Terug
Naar boven