AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Damn, heerlijke beentraining gehad, daarna zwaar hard m'n maag en keelspieren lopen trainen...

Net m'n eerste en ik hoop laatste crematie bijgewoond. Niks voor mij.

Net m'n eerste en ik hoop laatste crematie bijgewoond. Niks voor mij.

Sterke Eupho!

Laatste crematie die ik heb meegemaakt was van een collega die veel te jong is overleden ( na een jaar in coma te hebben gelegen )

Was niet relaxt, hele bedrijf was er bij en iedereen heeft denk ik wel een liter vocht verloren die dag ..

Dat ik me de t*ring verveel.:mad:

Berichtjes van mn ex gehad, degene die dacht dat ze zwanger was. Flashback...slecht voor mn humeur.

Al de 2e dag dat de TNT mn B&F pakketje niet heeft afgeleverd GVD!! Ik wil mn granny's apple pie whey proberen. En nu gaan ze em maandag afleveren tussen 1 en 3 maar dan zit ik op mn werk dus op zn vroegst heb ik het dinsdag /lack-of-whey-rage

die bishes die het leveren zijn nog te lui om ff iets om te lopen..kon de vorige bestelling ook een hele tijd wachten totdat ik t eindelijk had.

Epic autistische mensen

Eigenlijk is een groot deel van m'n vriendenkring waarmee ik nu wegga zwaar k*t en achterlijk.. Snappen er ook niks van dat ik niet teveel drink tijdens het uitgaan en ''Je moet stoppen nu man anders jaag je chicks weg''

droevige k*t :(

LOl wat ?>!
gif is NOOIT goed DurghhhhhhhhhhhHGu :p
zie die site van leangains volgens mij had hij keer een artikel over geschreven. Als je alcohol drinkt ga je heus niet spontaan 1 kg spier verliezen..

Ontopic:ik wil uit maar geen van die homos wil uitgaan ben echt pissed.

Mijn wekker heeft er 30min over gedaan om mij wakker te krijgen :(

kWWWt.gif

Terug
Naar boven