- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Wtf

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik zou gelijk stoppen met liften als mn ma dat tegen mij zeime moeder stuurde een smsje:
Op eurospor dames gewichtheffen, die hebben nog grotere spierballen dan jou..
trouwens zelf nog niet gezien, dus kan helaas geen no meme neerzetten![]()
Ga nu denk ik eiwitpoeder gebruiken dan groei ik heel snel en ben ik in 2dagen even sterk als die dames gewichtheffers.ik zou gelijk stoppen met liften als mn ma dat tegen mij zei

Inb4 squatfail zoals killy

Lol, vroeger werden die vids overal gespamt. Je gaat me toch niet zeggen dan je die nog nooit hebt gezien?

zijn eerste filmpjes zag je overal verschijnen. Alles kreeg een lock en mss kreeg hij een kaart. Sindsdien zie je nooit meer filmpjes verschijnen, buiten in zijn log. Maar dat is ook al even geleden

Lol, vroeger werden die vids overal gespamt. Je gaat me toch niet zeggen dan je die nog nooit hebt gezien?
@ 7.50
http://www.youtube.com/watch?v=0v3dNvR9Pp4

Squat niet onder par?
Wel nice gym btw
Die coach is ook grappig btw![]()

Godverse k*t h**ren fiets ! Gisteren band op 3 plekken geplakt, vanmorgen band leeg, opgepompt .. godver alweer leeg ... word er echt gruwelijk kwaad van .. RAGE MODE
& ook nog eens m'n simkaart van m'n telefoon die heletijd loopt te k*tten
GODVER k*t AVOND :@
Godverse k*t h**ren fiets ! Gisteren band op 3 plekken geplakt, vanmorgen band leeg, opgepompt .. godver alweer leeg ... word er echt gruwelijk kwaad van .. RAGE MODE
& ook nog eens m'n simkaart van m'n telefoon die heletijd loopt te k*tten
GODVER k*t AVOND :@