AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Argh, het zal me allemaal een k*t kunnen roesten, k*t fietsen tegenwoordig ... morgen weer een poging wagen, dit keer tape ik ze ook nog af met duct-tape ... vind het wel best .. 2 fietsen, beide de achterband lek...

Altijd de binnenband even door een emmer water laten lopen voordat je hem er weer in doet. Genoeg lijm gebruiken ook. Anders nieuw binnenbandje halen.

Ik weet wel hoe ik 'n binnenband moet vervangen :P maar heb 't helemaal gehad met die meuk.. tape 'm helemaal in met duct tape .. vind 't wel best

Ik dacht ik leg het maar uit aangezien na 3x plakken de band nog steeds lek is. :trollface::trollface::trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 21:59 ----------

Oh ja en lijm zorgt ervoor dat het 1 aan het ander vast blijft plakken. Dus plakkertje aan band, snap je het nu knul? :sukkeltje: :trollface:

Laatst bewerkt:
:roflol: als het hem niet aanstaat kan ik mooi oprotten, en heb niet genoeg geld om alleen te wonen!

Herexamens :sad: (21 augustus)

je bent men held ARNOLDsi ;)

men pa was vroeger ook zo steeds de les willen spellen zelf toen k al op men eigen benen stond ( het huis uit was)
koght k een auto was hij niet goed en te duur gewoon jaloers dat k een mooie bmw heb

toen heb k hem is de les gespeeld en de deur gewezen

mja das het leven zeker :)

je bent men held ARNOLDsi ;)

men pa was vroeger ook zo steeds de les willen spellen zelf toen k al op men eigen benen stond ( het huis uit was)
koght k een auto was hij niet goed en te duur gewoon jaloers dat k een mooie bmw heb

toen heb k hem is de les gespeeld en de deur gewezen

mja das het leven zeker :)

Waarom ben ik dan jouw held? :p

En het is arnodsi!!! Waarom zegt iedereen mijn naam toch fout? Zo moeilijk is ie toch niet? :p

Lol @Killy

FPA toch?

Vandaag 12 uur gewerkt en nu een storing dus word een lange nacht leuk :)

Ik dacht ik leg het maar uit aangezien na 3x plakken de band nog steeds lek is. :trollface::trollface::trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 21:59 ----------

Oh ja en lijm zorgt ervoor dat het 1 aan het ander vast blijft plakken. Dus plakkertje aan band, snap je het nu knul? :sukkeltje: :trollface:

Kom anders even m'n band plakken!

stats 22j

haal je rijbewijs/koop een auto

heb zelf een pesthekel aan fietsen heb dan ook een k*tfiets

:o

stats 22j

haal je rijbewijs/koop een auto

heb zelf een pesthekel aan fietsen heb dan ook een k*tfiets

:o

Heb al 3 jaar m'n rijbewijs, maar ga niet elke keer voor kleine k*t afstanden naar de sportschool/busstation/supermarkt/werk met de auto ..

Student he ;)

Nee, akendiz (ofzo iets) gym.

Ik moet wel even toelichten, dit was een surprise benen training.... Ik had een dag daarvoor ook al benen getraind (waaronder 4x145kg squat onder par)

Ik verging hier van de pijn :p

En dan heeft zeker zin? :p

:fuu::fuu: FML!!!!!!!!

tumblr_lyb7ruwz9G1qaub0n.gif

brak, iet svan 3 uur geslapen moet zo met kater van 1-8 werken en daarna waarschijnlijk weer uit.

Niet goed voor je gains bro :finger:

Terug
Naar boven