AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wakker worden met n droge bek en koppijn

On the hussel and the struggel

Neus zit lichtelijk dicht en moet af en toe hoesten.

edit:
:fuu: nvm die k*t onur plaatjes werken niet :fuu:

bedoel je onur de baas ?

2qs2wr5.png - 264854

wie is die onur eigenlijk?

edit nvm stomme vraag

Laatst bewerkt:
K*t vriendin van me die zegt dat ze van me houd en geen ander wil maar als ik haar bel neemt ze nooit op omdat ze het druk heeft met haar werk...

K*t vriendin van me die zegt dat ze van me houd en geen ander wil maar als ik haar bel neemt ze nooit op omdat ze het druk heeft met haar werk...

Laat dat toch niet je dag verpesten joh. Zij zette zelf die stap je dat te vertellen. Je ging er nu meerdere keren achteraan en staat blijkbaar voor de dichte deur.. Laat haar het lekker bewijzen zou ik zeggen. :)

ff naar de winkel fietsen maar heb geen zin :( maar moet helaas toch gedaan worden.

Mijn broer zijn wekker heeft mij wakker gemaakt en hij kan er gewoon doorheen slapen :fuu:
Heeft me 5 uur geleden gewekt en men broer zit daar nog altijd KO in zijn bed.

en die kapper die maar steeds bleef vragen of ik er geen gel in moest hebben.

untitle.jpg - 264874

wel een heerlijke hoofdmassage gehad

feelsgood.jpg - 264875

+ mijn ma die kwam vragen hoeveel omega 3 capsules ze moet nemen. Zeg ik X hoeveelheid DHA vraagt zei en hoeveel is dat :fuu: moet echt alles voorkauwen, je hoeft het gewoon af te lezen.

Laatst bewerkt:
Nekpijn.
Kan me hoofd bijna niet bewegen, me hoofd hangt nu helemaal scheef :mad:

+ mijn ma die kwam vragen hoeveel omega 3 capsules ze moet nemen. Zeg ik X hoeveelheid DHA vraagt zei en hoeveel is dat :fuu: moet echt alles voorkauwen, je hoeft het gewoon af te lezen.

Jouw probleem is volgens mij eerder dat je ma uit de keuken kan. Cut that chain shorter brah.

Terug
Naar boven